Sunday, January 8, 2012

dah terang lagi bersuluh

..ego punya manusia.
aku menyampah betul.
and aku tak tahu laa maybe lelaki je yang ego tinggi melangit, atau memang ada certain orang yang suka keep high ego macam ni
and honestly, bagi aku orang macam ni memang immature.
dah dari haritu lagi dia buat keputusan yang buat life dia change forever,
but still, taknak mengaku salah!
ok fine, aku tak salahkan kau pun taknak mengaku salah
just that baru aku betul2 kenal the real you.
hohoho

deep inside, aku sayangkan friendship aku
or maybe aku memang seorang yang tak sukakan masalah or whatsoever
tapi at least, aku kalau marah sangat kat orang pun, aku marah kejap je, and aku diam kejap gak
but this one, OH MY GOD!
one second, I feel aggrieved, terkilan sangat. kenapa mesti ada manusia macam ni.
and now I relieved, why the destiny is set. I mean, how come I ended up macam ni.
and I feel relieved jugak, because I know Allah has already given the better person after Dia tarik nikmat friendship dengan THAT dumbass yang tak appreciative tu.
not only that, bukan sorang, bukan dua, but RAMAI better persons I met right after aku hilang seorang bestfriend(erm, so-called bestfriend).

and so now, and, from now on,
aku takkan sesekali toleh belakang, even sesaat pun
because
YOU DON'T DESERVE A BESTFRIEND PUN!
*no wonder*
well, you should've learnt your lessons, not me
anyway kau yang sentap awal2 sape suruh?
huhuhu
p/s:
lepasni kalau ditakdirkan terbertemu time reunion ke ape, ok I'll be acting normal
but yang tahu, and yang betul2 rasa the awkwardness, hanya kita je
and well, pandai2 laa kau bawak diri.
aku okay je so far.
and jangan ingat aku tak tahu, masa haritu kau nampak aku, aku tak toleh sikit pun kat kau, buat I KNOW KAU TOLEH DARI KAU NAMPAK AKU SAMPAIIIIIIIIIIIIIIIIII KAU DAH BETUL2 JAUH BARU RETI NAK PANDANG DEPAN BALIK
huhu
God knows better.

betul2 luahan ni.
tension aku. ok RF mode on.



No comments:

Post a Comment