Saturday, January 14, 2012

friday the 13th

so last friday(harini dah saturday), adalah hari paper killer aku.
DSP. stands for Digital Signal Processing.
and feel jawab paper ni ade laa macam buat addmath time sekolah dulu, tapi more than triple times susah dari addmath.
well boleh imagine laa kan.
and so since last week lagi aku dah banyak mess dengan paper ni, entah kenapa dengan aku ni
*pening*

so harini before mengadap paper ni lagi aku dah hadap macam2 dugaan
which that, aku ambil sebagai ujian
ada laa sebab Allah bagi ujian macam tu kat aku kan :)
firstly, aku tersalah makan biskut berkulat.
okay aku ada 1 more paper to go, and I'm supposed to jaga kesihatan diri
hopefully tak kronik sampai kena masuk hospital lagi macam dulu
lepastu, aku dah elok2 drive sampai ke dewan besar, aku baru perasan pencil case aku tertinggal.
and kat dalam tu laa aku simpan segala macam properties yg aku biasa bawak masa exam. e.g slip peperiksaan, kalkulator and stationery.
so aku selama ni drive dengan gear tinggi, but this time aku pakai gear rendah je manjang sebab nak kena patah balik ke rumah member aku tu g ambik pencil case tu, pastu kena drive balik ke UTeM.
pehhh aku tak pernah2 drive laju macam ni. hihi
tapi so far nasib baik paper tak sesusah yg aku expect, maybe sebab aku dah terlalu banyak prepare sampai lebam.
alhamdulillah selesai sudah kerja on friday the 13th


No comments:

Post a Comment