Thursday, February 16, 2012

sangka buruk

memang la sangka buruk tu tak baik
tapi at times kena sceptic jugak
i mean, jangan percaya 100% dekat sesiapapun, even orang tu paling rapat dengan kita
sebab manalah tahu kan, someday kita kena pedajal balik, kena kenceng ke, kena backstab ke, we never know
and so, itulah.

satu hal jugak. member ramai ni.
semua nak melekap. nak tag along.
memang la best ramai kawan ni, tapi possibility untuk diperdajal pun ramai jugak.
aku tak cakap pun aku tak suka ramai kawan ni. cuma, ramai2 kawan sangat, tapi kawan sama susah tu, susah gak nak dapat kan?
kes offer help, tapi nak ambil untung atas angin pun, ada jugak.
kes pijak kepala pun, boleh tahan jugak. yelah aku tau aku ni jenis tak suka marah orang, aku klau marah dalam hati je. tu yang senang kena pijak tu.
tapiii, kalau yang baik betul2, memang bukan calang2 punya baik. sebab diorang tahu kekurangan aku ni, and diorang taknak aku jadi lebih teruk, sanggup bersama aku thru thick and thin, bla3
hahaha.
macam2 laa kawan2 aku ni.
yang baik2 tu, biarlah aku sorang je yang tahu.
terima kasih banyak2, korang. :)
pada yang fake-friends ni, yang ada niat or memang suka perdajal aku selama ni, fuck off.

No comments:

Post a Comment