Wednesday, February 1, 2012

siapa aku sebenarnya

well. siapa aku ni?
surely jawab yasmeen rosli.
hah. tu just nama je.
i mean, aku macam dah lost identiti aku yang sebelum2 ni.
hm. ok la, i admit, aku dah tak layan music rock, aku dah kurang selera makan, kalau makan lebih sikit mesti muntah punya!, aku dah tak bernafsu dengan barang2 branded, aku tak minat langsung nak layan gosip2 ni semua, and aku less talkative, aku banyak diam.
ok bukan nak kata aku ni ni bagus sangat la. cuma, aku recognize perubahan pelik aku ni, since habis final haritu.

tak tahu la aku ni ape. siapa aku ni. awkward rasanya.

aku tau la, dulu aku layan je semua punk rock songs. kalau naik kereta dengan aku, sure aku tune fly fm dulu. tapi sekarang, aku tune lite fm. aku suka beatles(semua orang pun suka), aku dah start layan stan getz, aretha franklin, patsy cline, bla3. semua artis 60-an oke. huhu

dulu aku la manusia yg paling kuat makan, habis semua makanan aku sebal. now, aku makan lebih sikit, sure muntah punya. haih.

dulu aku banyak follow fashion, artis, and aku obses dengan hayley williams. now? ntah. gone by the wind.

dulu aku seorang yg suka argue. sikit2 tak puas hati. sikit2 nak naik angin. sekarang ni, aku cam relax, orang nak lawan2 dengan aku ke, nak besar2 diri depan aku ke, aku dah tak ambik port. pendek kata, aku dah jadi seorang yg membosankan.

so now aku dah tak faham dengan diri aku.
hm. maybe sebab dah umur 23, so-called dah dewasa ke? bluerkkk.
siapa aku ni sebenarnya? mana yasmeenrosli yg bajek rock ni sekarang?
=.=

2 comments:

  1. Less argument means less stress, otak pun tenang nak pikir masalah lain dgn waras. "Kalau berkata itu perak, maka diam itu emas"-hadith

    btw, kalo tesion dgr lagu dont worry be happy -bob marley... peace.v.

    ReplyDelete
  2. tq bro..aku baru bace komen hang ni..hahaha

    ReplyDelete