Sunday, August 14, 2011

milik siapakah anonymous ini

wahahahahah
terbayang pulak aku dengan lagu sudirman tu
ehem2 serious balik
hurmm ok laa sincerely, aku sgt2 appreciate dengan setiap anon yg follow perkembangan life aku yg tak seberapa ni
thanks ye abg anon oii
cumakan, biaselah kita pun nak tahu kan siapekah gerangan org yg telah menstalk kita tu
tapi fine laa aku pun jenis yg xbrape nak ambik port sgt pasal org yg aku xkenal pun anyway
tapi curiosity tu mesti mau ada, butul?
ehh brape kali tapi ni haih
ade seorang anon ni(confirm kau tengah bace ni, aku SUREEEEEEEEEEEEEEE sgt2!)
asalnya dia suka sgt2 tanye soalan bukan2 kat formspring
aku pulak jenis masuk air je dengan sape2
cume mcm tadi lah aku ckp, aku jadi curious
pastu abg anon yg bijak ni pandai sgt hide identity die
well aku cuba utk tidak mengambil port
tapi kau tau x wahai abg anon, kau ni telah mentorture diri ini tau x
benci aku org yg bajet misteri sgt ni

ntah2 x hensem <--fikiran org typical
wahahahaha
jahat syattt aku ni
anyway soalan kau best2 beb tapi doesn't mean aku sangat interested nak layan kau
muhuhu
so k lah, enjoy laaa mind reading kau tu ye
aku dah sampai tahap, lantakkkkkk kauuuu lah!

and thanksss to warga anon jugak laa
sebab merekalah yg telah mengajar aku supaya jgn broadcast lebih2 pasal diri ini kat internet, specially GAMBAR
aku takut dah wei, walaupun sebenarnya aku ni xgentar dengan apapun
ceh ayat xblahhh
so sekarang ni, aku dah start privatize sket segala profile yg aku ade kat dunia cloud xnampak ni
wahahaha
so ok lah beb
jgn ambik ati pulak pe aku ckp ni
chow




4 comments:

  1. anon tu(ini la) ada blog,so senang la nak detect,just fail a report to MCMC(SKMM),but dont worry,i meant no harm,just a passerby,that want to befriended you,tp ada proverb la kt "curiosity killed the cat"<---ada kena mengena tak?tp curiosity tak membawa kepada benda yg tak elok,am i rite?org kt,just be careful/alert about everything around u,my 2cents

    ReplyDelete
  2. 1 lg sebelum lupa,aku bkn nak mengajar@berlagak pandai tau,jgn amik hati sgt bila aku bgtau ni,ok?cool?!
    -senang cerita,although kau privatekan gmbr/profile,tak ada makna gak,why?google search nama kau,apa yg keluar?sebab nak keje investigator skrng senang dah(mengadap pc je)...jgn freak out sudah la...

    ReplyDelete
  3. as i've said, lantak kau laaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,wow,it's been awhile i'm not around...so apa ko buat skrng ye?

      Delete