Sunday, September 18, 2011

notes of appreciation

herm
aku ni boleh tahan laa mencapap orangnye. siyes tak boleh belahhhh!
actually, aku cakap terus terang, aku memang suka main gitar, and sometimes aku memang suka menyanyi dengan nada yang pelik2. tapi tak tahu laa pulak aku boleh menyanyi merdu sangat tu, cuma takdelah capai level kalau nak jadi star tu. hahahaha.

ok kalau nak tengok talent aku sila tengok kat sini. alah apelah sangat talent aku ni, tak hebat macam yuna pun. huk2
but then, lepas upload video tu, banyak jugak positive feedback aku terima. terima kasih kawan2!
macam2 laa, cakap nice laaa, muka comel laa, apa laa, the best part komen bawah sekali ni haa. :p

tu housemate aku, dia antara yang paling banyak support minat aku untuk menggitar ni. sebab taste music kami sama. apa yg aku minat dia pun minat.
masa tu laa aku pikir kenapa awal2 tak belajar violin kan. sigh

kalau nak tau, masa awal2 masuk utem dulu, cita2 aku nak jadi musician dalam orchestra team. sebab aku tau talent aku hanya dalam gitar je, lagipun masa tu aku belum pro lagi macam sekarang, time tu budak2 gitar pun dah cukup, so kiranya aku takde space dah. ade ke sir tu suruh aku main trombone. cit.
so hujung sem 1, aku pun officially keluar dari orchestra team tu. sedih sebenarnya, tapi aku pikir aku tak boleh pergi laa trombone. its just not my passion. aku lebih minat gitar. thats all.
mcm mana aku boleh tersesat dalam taekwondo pulak ek?
bhahahaha. tu start off dengan koko aku laa. masa tu dah takde choice, lagipun dalam kelas aku sorang je yg join koko taekwondo. mungkin masa tu aku dipertemukan dengan sorang budak yg gile masuk air macam aku gak, dia yg tarik aku join utem taekwondo club. ambik kau jah. sampai skarang aku aktif dengan kelab ni.
sebab kelab ni jugak laa, sekarang aku ada ramai kawan2, ramai kenalan, dapat chance pergi luar melaka free, pergi tournament, menang medal, bla2. banyak laa.

so ni laa notes of appreciation aku nak tulis. terima kasih banyak2 kepada semua yang telah support aku. :)
sayang kau orang lah. muah!

2 comments:

  1. good gurl.. just do what u tink the best for u and most importnt tink u r enjoyed wif it..misz u dear

    ReplyDelete