Tuesday, February 21, 2012

sabar.

so selama ni, apa yang aku sabarkan, tunggu, lamaaa dah.
still tak berubah2.
ok fine.
kau jaga diri kau sendiri. itu yang lebih baik.
aku tak ada kuasa nak ubah seseorang, melainkan dia sendiri yang nak berubah
which
sangat bertepatan dengan prinsip kepala otak aku ni.

ya aku tak sempurna macam orang lain
ya aku tak ada apa yang orang lain ada
tapi
sekurang2nya aku belajar kurang2kan bercakap
senyum; atas beberapa perkara:
satu, ikhlas.
dua, untuk mengelakkan riak
tiga, awet muda.

tu lah dia.
sod ba ro.
sabar, orang cakap.
well bagi aku, tak rugi pun sabar ni. untung lagi ada.
alhamdulillah.
Allah nak bagi pahala lebih kot. mudah-mudahan. aminn!

terima kasih, kepada orang2 yang dah banyak ajarkan aku nilai sebenar kesabaran ni.
sekurang2nya, aku tahu nak deal dengan macam2 orang lagi in future.
baru je aku jumpa beberapa species, aku dah boleh senyum, agak.
psycho sikit minda diorang dengan senyum aku yang satu tu; terus, tutup mulut.
harapnya lah.



No comments:

Post a Comment