Sunday, March 4, 2012

#takadatajuk part 2

udah aku bilang siang2,
aku di tempat yang benar
kau yang egois terhadap aku
salah kau, aku pulak yang mintak maaf
tapi kau termakan hasutan syaitan
sanggup gadaikan sebuah persahabatan berusia hampir-5-tahun
just sebab sentap dengan satu post yang aku tulis, bukan ditujukan kepada sesiapa
haih lah
kawan.
kenapa kau bodoh sangat
emosi nak mampus
nak kata perempuan karang kau marah aku pulak
aku yang perempuan sendiri pun jarang nak sentap
tapi orang memang suka sentap dengan aku pun
ok fine fine fine
siapa makan cili dia terasa pedasnya
so
panas bontot mungkin?
bodoh.

buat keputusan guna kepala lutut
ni lah jadinya.

bukan aku ni tak pemaaf
tapi hati mana yang tak terguris
ingat senang nak padamkan parut yang entah bila lagi nak padam
kalau tak kau sendiri elak awal2,
mungkin parut ni takkan ada.

kawan,
aku maafkan kau.
tapi, kita takkan sama macam dulu

dah la.
aku dah serik.

titik.



2 comments: