Tuesday, November 8, 2011

oh, snap

i guess semua belajar pasal karma kan?
apa kita beri, buat, kita akan dapat balik.
ughh ayat tunggang langgang sikit. sorry for that.

well2. been busy with amplifiers. characteristics dia. slew rate, PSRR, blarghhh.
makin lama makin tak faham aku dengan dunia ni.
bodoh. tau tak?

first, isu ambiga dengan seksualiti merdeka dia tu.
memang aku tak pernah ambik port pasal isu semasa ni, tapi as seorang yang boleh fikir logik, boleh pulak dia menang kan?
1st, nak isukan isu ridiculous macam ni dalam negara islam.
2nd, 1 against ramai?
duhh. lantak kau lah ambiga oi.

next, bila bertemu semula dengan family.
ohh, nicee. happy sangat2.
tak payah kawin pun takpe kalau dapat bersama family macam ni.
tapi, masing2 ada life, pasangan hidup, =.=
aku pulak? hahahahaha.

later, bila kena deal dengan orang yang hatinya penuh dengan benci, hasad, kemarahan.
mula2 memang lah aku boleh layankan, orang2 macam ni maybe perlukan tempat untuk berbicara mungkin?
tapi bila berulang2, siapa tahan kan? aku bukan TUHAN.
the worst, salah orang lain kau nampak, salah sendiri kau, ada kau fikir?
nak kata bodoh karang, marah. pandai sangat, memang tak lah kan?
huhu.
sorry la. aku just tak suka attitude macam ni.
aku tak suka marah2. cuma, bila aku terkeluar statement sentap tu, kena terima lah.
kalau tak buat, tak terasa kan? kalau taknak sentap, pegi duduk hutanlah.
kan, dah kena sebijik dengan aku.

belum lagi, dengan manusia2 yang terlebih competetive ni?
semua, nak lebih dari aku?
eh hello, apa aku kesah pasal kau? nak sangat, ambik lah oi!
1 je aku nak ingatkan, lagi kau cakap banyak, lagi kau tak dapat apa2. trust me.
sebab aku dah lama hidup macam ni,
aku tak banyak cakap, apa rezeki aku dapat, aku anggap tu semua kurniaan Allah,
masing2 ada rezeki sendiri, dikurniakan dalam bentuk yang berbagai2.
so no point kan, kalau nak compare and contrast? just terima as variety, tak boleh?
nak jugak tu lebih dari aku?
apehal lah, takde life sungguh. sibuk2 je nak banding2kan apa yang kau dapat dengan apa yang aku dapat?
huhu

huhu. dah la.
pandai - pandailah hidup. dah besar kan?



No comments:

Post a Comment