Tuesday, November 1, 2011

smooth flow

alhamdulillah syukur sangat!
hehe..my life flow this week nampak macam smooth je
maybe sebab, banyakkan berserah dan tawakkal kepada Allah?
ALHAMDULILLAH! again
sebab, since last week, my life schedule had turned upside down, aku pun dah jadi nocturnal, even sometimes siang malam aku tak tidur pun
at the same time i drived, dalam keadaan mamai2 dan mengantuk
hell dangerous.
tapi so far, alhamdulillah takde benda buruk jadi dekat aku lagi

this week 7, is the most hell week and i have to pass through it
mula2, weekend lepas ada taekwondo championship dekat dewan besar UTeM, aku pun kena turun padang tolong2 sama
lepas tu, satu2 hal mendatang; test, assignment, PSM tak jalan2 lagi
masa tu aku dah macam terhimpit sangat2
nak study pun kena curi masa, kau bayangkanlah
orang lain spend the whole weekend study, aku hanya dapat purata study time aku kira2 4 jam je untuk weekend tu, subject pulak susah nak mati dowh
so what i did was, hanya mampu berdoa YA ALLAH MUDAHKANLAH URUSANKU. AMIN
habis event ahad tu, aku kena struggle pulak untuk test hari isnin besoknya tu pulak.
penatnya Tuhan saja yang tahu tau!
and for the first time juga aku terpaksa give up ajakan budak2 ni untuk melepak. sorry guys! my time was limited
lepastu dapat update baru, ada kelas ganti on that day, pagi pulak tu
grrr saje taknak kasi aku tidur cukup. rabak lagi aku
lepas tu aku dah habis pasrah dah agaknye, aku hanya mampu let things flow camtu je.
ape nak jadi, jadi ler. tak kuasa dah aku nak tolak. huhuhu

lepastu, mungkin berkat tawakkal aku(mungkin), sikit2 beban aku terasa macam diringankan. ntah laa. taktau aku nak cakap macam mana.
rasa macam, everything yang aku buat, semuanya berjalan dengan lancar.
alhamdulillah laa, mungkin ni rezeki aku.
takdapat rezeki cukup tidur, dapat rezeki dimudahkan segala urusan, cukup dah.
alhamdulillah! lega rasa
since that, aku nak belajar pun senang masuk, kalau tak selama ni rasa macam gelap je, ape pun tak paham
balik dari kampus lambat tiap hari, walaupun kelas habis awal
at the same time deal dengan driver2 bodoh dekat melaka ni, so far aku belum accident lagi
herm, lebih kurang macam ni la aku nak gambarkan.

alhamdulillah la, kat sini aku nak share, apa2 pun plan yang kita buat, banyakkan berserah kepada Allah. ingat Allah. that is the most important thing.
sebabkan kadang2 kalau perasan, kita expect sangat2 plan kita tu menjadi, skali tak menjadi, dah frust gila.
so jangan expect much, jangan lupa doa minta dimudahkan urusan, amin

aku bukan alim mana. and aku tak kata aku baik pun.
cuma mungkin, di sini rezeki aku. walaupun aku takde rezeki bahagian lain.
hehehe. ok lah. #justsharing




No comments:

Post a Comment