Monday, September 5, 2011

raya riot

ok lah so far, alhamdulillah. things went well jugak lah.
kalo nak aku story satu2 dari malam raya sampai hari last aku kerja tu tak dapat laa bhai. ponek den. hak2. ok laa aku baru nak confess. tak ramai membe2 aku tau cerita yg aku kerja time raya festive ni. semua org dah tahu ye sekarang? good. siot je aku ni. huk2
malas pulak nak cita. tapi nak dipendekkan story, aku tak raya pun raya 2nd and third tu.
alkisahnye, madam tempat kerja aku tu panggil aku mintak aku OT. sebab ramai buat no show taknak datang kerja. jimbet betul. nak aje aku simbah asid kat demer2 ni.
ye laaa, pasal demer2 ni laa aku taksempat beraye tau x!! ater dok je laa tayang muke kat tingkap drive thru tu. ekhehem. bleh tangkap kat tempat kerja aku ni? :p
tapi steady lagi laa, nasib baik madam tu sempoi, paham ler tgh2 musim perayaan ni dia kasi can laa pakai baju raya masuk kerja, even kena goreng fries dengan pakai seliparnye, angkat air 9 liter lagi, gilo pe aku ni. hish
tapi so far ok laa. aku enjoy whatt kerja time2 raya ni. tapi riot sket laa kepala otak aku ni. ye laa sedara mara dah balik umah aku baru sampai rumah dengan badan bau friesnye. huk2
so itu ler alkisahnya. the best part is, kerja2 pun still dapat angpow. alasannye AKU BELAJAR LAGI. yeah2. best gila!!!
ok laa nanti aku sambung story. chow

2 comments: