Monday, August 29, 2011

keranamu burger free..

kerana kau,
berat aku naik doh!
weh penat syal aku punye nak turun + menten kilo seminimum2nye utk 3 minggu ni tau tak!
*ok aku mengaku berat aku 58 kg. sape ckp aku berat ni siap la! ni dah paling ringan lepas paling berat 5 tahun dulu2 sampai cecah 72kg dulu tau!*
so aku ambik keje part time sket utk cuti ni *tempat kerja dirahsiekan* tapi pagi raye aku kene keje gak. sob2
tapi pedehal kan aku keje2 pun nanti balik rumah aka kg aku xsampai 5 minit je. salin je baju kurung ngan crumpled shawl ape susah. heh.
baekkkk punye plan kan. wahahaha
tapi aku xpuas hati gak! sebab since masuk keje ni, asik dapat burger free je!
semalam je aku ambik ayam. tu je le aku rase last aku makan besar.
jap gi harini aku naik penimbang, terus shot ke 60 kg kan. alhamdulillah.
lepas ni xnak dah aku ambik burger free. sedeh aku. baru nak beraye n masuk sem baru dengan berat baru. T.T

ok lah. anyway, selamat hari raya aku nak ucapkan kepada semua.
yg aku kenal, mahupun tak kenal,
segala kekasaran bahasa aku dlm setiap entry aku ni, minta dimaapkan.
juge mintak dihalalkan. hehe.
utk MAMA, memen mintak ampun atas segala keterlanjuran kata dlm last post tu. geram punye pasal. tapi semalam kene bahan kaw2 gak ngn memen. padan muke MAMA. bwekkkkk!! haha
ok chaw



1 comment:

  1. o,that why u asked about working on hr raya,rupa nya part-time...sound like you working at a fast food chain,rite?hehe...ideal what your weight,aku baru 53kg...nak bg up berat,tak dpt...kena mkn supplement kot :p...slmt hr raya...

    ReplyDelete