Thursday, July 21, 2011

kehilangan dan ketachingan

huhu
mcm2 hal nak hinggap kat aku.
pasal kehilangan tu,
aku nak ucap takziah banyak2 kat membe aku ni syahir
pasal dia sedang ditimpa musibah, i can't help biar dia sorang2
so marilah kita sama2 berdoa supaya dia kuat
go syahir u can do it
kawan2 kau sume support kau dari blakang hokay

ketachingan plak
ok laa
honestly ckp mulut aku ni agak civai gak ar
dah tu org civai ngan aku
hengat aku xde perasaan ke?
terasa mak nak
adoyy
1st pasal org tua laa. ntah laa.
what u give people, u get back laa. tu je concept die.
masalahnye dah buat kat aku, bila aku bising sket tau marah aku balik.
so mane aku nak lempo? shakap sket kat i
adoyy
tension syal
satu lagi
sorry laa kalo aku ni agak berlagak sket
aku bukan nak tunjuk aku ni hebat sgt
tapi dah tu memang ability aku, so bila aku nak sebut jgn menyampah plak
org brag kat depan muke aku aku rilek je
huhuhu

ok la
tu je la aku nak ckp
aku nak tgk annisa last episode ni
tapi, good luck gak utk malaysia
jgn kasi chelsea menang hokeh

No comments:

Post a Comment