Friday, July 22, 2011

i'm all alone here

adoyyai
aku pon dah xpaham ngan diri aku ni
at one time, aku rasa happy sgt
at other certain time, bila rase lonely, aku somehow jadi sedih semacam
ntah kadang aku nanges sendiri
ape dah jadi ngan aku ni
wargh
ape konflik emosi aku sedang alami ni
huhuhu

and, the worst part is
aku xtahu pade siape aku nak mengadu
sebabnye aku dah banyak kali alami situasi di mana akuu expect utk msg dgn sesiapa
and nobody balas msg aku
dem
bila org lain tgh lonely, aku gak yg dicari
xpe laa
what can i expect from people kan
so, aku tuka option xnak cari sape2 dah bila lonely mcm ni
aku layan je laa lagu
dengar satu2 lirik dia, so meaningful that
sometimes ada resemble life aku, mood aku pada masa itu
sometimes bila aku teringatkan seseorang, and at the same time aku xberani nak msg sebab takut kena rejek mcm tadi
bila msg aku x dilayan la
so aku dgr laa lagu2 yg ada dlm winamp list aku ni
no bad

most lagu yg aku dgr, dari most bands jugak
dari malaysian indie, indon songs, english songs dari uk bands, american bands
rentak yg aku suka, alternative laa
ska pun ok, mcm lagu last kiss by pearl jam
the most yg aku suka, the beatles
especialy lagu all you need is love
kalau taylor swift pulak, aku layan bila tengah berbunga2
dengar laa speak now, sweet sgt
if paramore pulak, aku suka SEMUA lagu dia
malaysian band yg aku minat: HUJAN, bunkface, pretty ugly, butterfingers
tapi doesn't mean aku xlayan lagu pop biasa, sama je
yg aku suka:katy perry, gaga layan gak la, shontelle, bruno mars..
lirik dorang biasanya resemble life, love, sad thing, bla2
hehehe

so
this is the boring kind of life yg aku hadapi hari2
but i made through it :)

No comments:

Post a Comment