Tuesday, July 26, 2011

muke baru aku

wahahaha
weiii
tension sial
ni semua report punye pasal laa
kalau laaa utem xsuruh budak2 prektikel buat report kan
warghh
skang aku dah start nak silau dah bila pandang skrin lappy lame2
even nak tgk tv pon aku tutup separuh mate
bile malam confirm laa kena bukak lampu kalimantang nak kasi suasane terang
dannnnnnnnnnn
special effect ni pulak hanye berlaku bile waktu malam je
dem
so skang ni nak bagi ok sket keadaan, terpakse laa aku pakai spek silau adik aku punye ni
wahahaha
boleh pulak kan
karang rosak plak mate aku
sebab aku xcek pun lagi power aku, lagipun power spek adik aku ni ntah2 xcompatible ngan mate aku
aku pulak main sarung je mane yg ade kan
tapi so far aku pakai spek adik aku ni, rase ok sket laa bile nak buat report
huaaa
xsangke tol aku
selame 11 tahun aku jadi budak skema(xcampur zaman blajar matrik ngan utem), asik ngadap buku je
baru skang aku kena buat spek baru
so tahniah ye yasmeen
welcome to the specky club
hahahaha
lihatlah betapa nerdynye aku bile pakai spek
buekkk
ni spek pinjam adik aku punye

nanti dah free baru aku leh p buat spek baru utk aku sendiri pakai so xyah pinjam2 dah
nasib baik bingkai dah ade
tinggal buat cermin je
:p

No comments:

Post a Comment