Thursday, July 28, 2011

i'm in the business of misery, let's take it from the top

herm
since semalam lagi, i guess even isnin hari tu kot
aku memang rase xbest sgt
miserable sgtttttttttttt
well maybe sebab ni final week intern aku kot
tapi kepala hotak aku makin hari makin bengong r skang ni
bengong tol

1st, mata aku dah xbrape nak betul
kadang2 nak taip report kena pakai spek, adakalanya aku xpkai spek ok plak die

2nd, bila dad aku ni makin hari makin xmau berenggang ngan aku, ye lah minggu2 mendatang nanti aku dah xde dah kat office telekom ni. sumpah ckp aku touching sgt sebab aku xde bapak 1 hal, lagi 1 aku xsangke mcm ni skali beliau hargai aku. thanks dad :')

3rd, technical report yg tah bile nak siap ni. pening gak kepala aku. even aku ni start awal, tapi aku rasa org lain yg start lagi lambat dari aku pun dah siap gamaknye. aku tinggal tambah gambar ngan reference, abstract ngan acknowlegment nak kena settle lagi. huish

4th, bila ada guy yg ckp depan aku secara sincerenye bahawa BADAN YASMEEN NI ABG TENGOK SOLID JE, YASMEEN MASUK AEROBIK CLASS KE? skali aku jawab TAK. TAEKWONDO. take that. huhu.
aku suke sgt manusia yg jujur ni. tapi AKU XSUKA SGT MANUSIA YG JUJUR XBERTEMPAT MCM NI. TERIMA KASIH.
since that, ade baki 2 hari aku praktikel sini, punye laa aku korek wardrobe cari baju longgar sket nak pakai g kerja. hak2. sape suruh pakai baju mcm sarung nangka lagi. tapi korek punye korek, ok la dah decide jumaat ni pakai baju kurung je laa. T_T

hak2. tu laa. benda2 mcm ni laaa yg banyak mematikan mood aku.
aku tension ni sebenarnye. aku banyak hal, but at the same time aku tgh penat.
dan2 laa semalam g site, ade preventive maintenance, measure range battery cells, test on genset xmcm bergegar plak kan jantung aku, mcm start enjin kereta pastu letak tol2 atas badan aku. hak2. nampak beno nipunye. mati le aku gitu.

aku 3 bulan prektikel, and 3 bulan kat t.i pun, aku xde chance nak hang out ngan kengkawan.
wargh. nak kuar. nak kuar.
adoyyai. cepat2 laa habis bala ni. huuu

p/s: dad aka uncle yusof, pls take care ok. :)

No comments:

Post a Comment