Wednesday, July 20, 2011

mimpi aku yg pelik2

gewd mowning
hak2
aku xtahu laaa ape pahal dah ngan kepale hotak aku ni
aku tau laa aku ni gile sawan ba*i hari2
tapi dis time memang tahap kronik yg siyes xleh blahhhhh
adei paham ke ape yg aku cube sampaikan ni
huhuhu
since aku duduk bilik DATA, aku penat duduk je
dah tu koje demer xbanyak, awok yg letih melayan org2 tua ni sembang
naseb baik awok ni jenih layan pale, kalo x dah lame awok lempo ke sungei
hehehe
so, since last week, aku duduk sini, aku take advantage dari ke"free"an aku dengannn
membuat report
jeng2
xde laa aku rushing sgt nanti
kadang2 dpt kuar gak laa
skali tu ade kedai no ekor buat report network terminal(NT) die xde proses transmit and receive
so aku follow laa pakcik fuad ni g sane
heh2 aku xbawak balik pape ekor ye

tapi penat gak, sebenarnye
siyes ckp, kalau dah duduk opis hari2 dari 8.30am -5.30pm
balik umah memang xdenye nak bukak laptop sambung buat report
confirm akan bukak tb,
xpun layan anak kucing(yg dah xbrape nak anak tu),
xpun menggitar, petik 1 2 lagu,
xpun cari hiburan telinge
heheh
tu jelaa keje aku sejak awal intern sampai lagi seminggu nak habeh
memang penattttttttttttttt tahu!

so last night, maybe sebab kepenatan yg amat, aku terus masuk tido
biasenye aku pasang air cond, ambik comforter
tapi yg last nightnye, aku lupe yg aku pasang kipas je, ngan tido xberselimutnye
gile kebal aku
so aku melalui beberape fasa mimpi gak laaa sebenarnye, sebab tido jage tido jage

1st phase:
jojo datang rumah aku, tapi dis time die xbawak viva merah die; die datang naik basikal. sampai rumah aku, bleh plak die jeritt panggel "meenn!!". heheh. nak lepak laa tu gamaknye. pastu aku terjage.

2nd phase:
mukhsin(mukhsin ni salah sorang staff tempat intern aku, aku xborak sgt pon ngan die sebenarnye)
mukhsin datang rumah aku malam, nak lepak gak
so aku pun jemput laa masuk, entertain membe laa konon kan
tibe2 leh plak aku tanye "ek ko kenal syahir ke? ko tau x jari syahir p***s?"
bapakk xlogik sebab syahir ni membe utem aku, bleh plak die kenal
pastu die pon tanye laa, "eh apsal p***s ek jari die?"
so aku jawab, "kena stamper. agak kesian laaa."

3rd phase:
kat rumah aku gak, dis time aku xsedar aku tgh buat ape
tibe2 rok**(budak ragbi utem, aku kenal die mase game masum siri 1) muncul blakang aku
pastu die jerit kat aku, "sakit lahh!!"
aku tanye laaaa, "kau dah kenape ni?"
die ckp, "badan kau ade karen ke meen? sakit ah tangan aku."
heheh. padan muke. sape suruh nak pegang2 aku lagi kan.

4th phase:
tibe2 1 geng manusie pakai baju warne kuning datang berhimpun kat depan umah aku.
ehhh come on laa!! agak laaa kalau nak buat perhimpunan bersih kat depan umah aku plakkkk!!!! siap bawak sepanduk bagai!

terussss aku terjage utk solat subuh, and siap2 utk g kerja.
bhahahahaa
pelik2 kan mimpi aku ni?
sume watak ade.
nampak sgt aku penat kerja.
hahahaha.
baru intern. belum lagi kerja betul2.

No comments:

Post a Comment