Sunday, July 17, 2011

betullah org ckp pakai tudung ni banyak dugaannye

huhu
aku tension gile
so far since aku bertukar style ni
*ceh2*
alhamdulillah ramai gileeee org yg support aku
termasuk family aku, specially mak aku
thanks weiii
tapi bile ade dugaannye, ni laa yg payahnye
eii
pening pale aku weiii

1, biase laa bile org cube condemn aku pakai tudung ni
bleh bace kat post aku jumaat haritu, betul2 getting on my nerves
well2 aku sedar k sape aku ni
aku bukan saje2 nak pakai tudung sebab nak cover kalah ke ape k
kalau xsebab ALLAH suruh, aku xbuat k
well2 aku tau salah aku dah 22 tahun saje2 xnak pakai tudung
and tutup sebelah mate buat2 xtahu hukum tuhan
tapi skang ni aku nak tunaikan, sementare hayat aku still ade
so what kan
huhuhu

lagi 1, yg paling menguji kesabaran aku ialah bile tem2 aku nak g kuar jalan2,
and dlm kepale otak aku dah mindset
nak pakai tudung yg mane 1, nak match ngan inner warne ape, bla2
aku plak jenis dah stick to mindset tu memang aku xleh nak ubah2 dah
sooo
aku baran gile bile tudung and inner yg aku nak pakai tu, tibe2 ilang
aikk pelik gak aku aku memang xletak tempat lain tapi leh lesap jugakkkk
that time, pernah aku terlepas ckp baik aku free hair balik mcm ni
ya allah ampunkan mulut aku yg jahhat ni
adoyyaii
aku memang mcm ni
aku susah sgt nak kawal kemarahan aku, ade certain2 time je aku leh layan

lagi 1, biase kan tgk pompuan2 pakai tudung mesti nak g tgk cermin
mule2 aku sumpah ckp aku rimas gile ngan golongan mcm tu
pastu tanye2 plak ok x, ok x
bape kali aku nak ckp kauuu nampak ok
aduii
skang ni aku plak dah jadi mcm tu
heh heh heh
mengate org lagi
siyes wei, kadang2 tu kan bile terase mcm tudung tu senget ke, terkelepet ke, muke nampak bulat ke
ofkos kita akan tgk cermin utk cermin balik rupa kita tu
anddd
maybe pada mata kita, kita nampak buruk
tapi kalau org lain, ckp ok je
eh paham ke ape yg aku cube sampaikan ni
hak2
tu laa yg aku rase

waaa
dugaan betul
lasssssssssstttt
aku rase ramai tau kot pangai aku yg suke terlepas ckp
since aku free hair dulu, perkataan mcm bab*, si*l, ban*ang, sume ade laaa
pastu mencarut2, menyumpah2 sume tu
specially time cari barang yg hilang
adoii
susaahhh!
since aku pakai tudung ni, aku rase aku makin kuat mencarut kot
adoii
nape aku leh jadi mcm ni

huhu
harap2nye aku stick to gaye ni terus laa
mintak2 xde benda yg buat aku buat dosa cm dulu lagi
k2 people will never be perfect
even jahhat, mulut juih sebab ngumpat ke, ape ke,
as long as tunaikan kewajipan yg ade dlm al-Quran tu dulu
sebabnye, awal2 lagi aku dah niat
aku pakai tudung sebab ALLAH bukan sebab nak bergaye sakan ngan style shawl terbaru
huhuhu
wallahualam



No comments:

Post a Comment