Friday, July 15, 2011

stereotypist dan org taching yg telah merosakkan mood aku

aku memang badmood gile pig harini.
1st: sebab org rumah dah makan ati ngan aku laaa pulak.
adoyyaii aku xbuat ape2 pon
adik aku laa
maybe die tegur utk kebaikan sume org tapi bile ade yg melenting ni laa yg susah sket
huhu
tapi aku sedar laa, aku(kami laa, sesuai sket) xmampu nak jadi manusia yg baik utk sume org
even ntok mak aku
ma memen mintak maap ye kalau memen jahat sgt
tah aa, xtegur kita yg sakit hati, tegur jadi mcm ni laa
aku xtau dah weii nak pujuk org tua ni mcm manesensitipnye lain beno
padahal bila dia nak balun aku sedappppppppppppp je yek tapi aku rilek je
just sebab sorang bersuare, aku pon terpalit same
ntahlaa
fuck betullah
aku macam nak lari dari masalah je
waaaaaaa
tension aku weh!!

sebab sorang berckp, sume kena titik.

tu je aku boleh describe.
aku xnak cite banyak sgt

huh
pastu kannnn
ade plak yg tambah marah aku
pagi ni aku upload gambar, dgn harapan dpt menggembirekan hati aku yg tgh bersedih pasal mak aku ni laaa
tibe2, ade laa jembalang ni komen
cm shial ar
nah hamek besar2 lagi aku aplod
aku bengang dow
okey aku sedar aku selalu kalah game.
dlm taekwondo team, aku yg LOSER. puas?
aku jarang sgt2 dapat bawak balik pingat
even utk game kecik2
nikan masum, memang bukan level aku laa kan
pastu nak kait2 plak ngan aku pakai tudung ni, kau apehhal?
so budak2 lain yg pakai tudung pun, loser gak laa kan?
bapakkk sempit pemikiran kau ni
bodohhhh ar
benci aku org mcm ni
kau, aku nak cakap 1 bende je kat kau:
fuck off and mind your own business



puas hati aku.

2 comments:

  1. awakkkk.... jgan ckap cm tuu.... kiter2 je yg tau.. kiter2 jer yg raser...mereka xpham... jgan ckap cm tu... xmo..xmo...xmo...

    ReplyDelete
  2. haha...jgn laaa taching..betul pe pe kite shakap ni

    ReplyDelete