Thursday, July 14, 2011

boring life that i have

huhu
4th day kat DATA department
since aku duduk department ni, aku jarang dpt kuar2 sgt
bukan mcm mase duduk kat fiber ngan access dulu
hari2 tgk kabel, bukak manhole,
xmcm panas plak kan hari
so skang ni, aku duduk kat opis like a boss
hak2
aku happy bila masuk office
walaupun aku loner gak intern kat sini, tapi pakcik2 sini sume
ok, sempoi
lagi2 bile dpt jumpe pakcik yusoff, memang havoc laa
ramai lagi pakcik2 sempoi sini, sumpahhhh ckp dorang sume memang very fatherly
kan best ade bapak mcm tu
sob2

tapiiii bila balik rumah, herm
honestly, aku agak forever alone gak r
aku duk teluk intan ni mane ade buddy nak ajak lepak sgt
bukan mcm tem duduk kat melaka
now i'm starting to miss my friends back in jalan TU16
haih
bapakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk bosan jadi aku ni
nak kuar pon, dah laa xde geng
lau nak kuar sorang xde hal, xde transport laa plak.dem
so membe baik aku yg aku ade, gitar dlm beg tu je laa
bile bosan2 aku akan bawak kuar gitar aku tu
pastu harok sorang2 dlm bilik
selain daripada kerja membuli kucing2 aku, aku tolong maintain rumah laa sket2
xde laa membasuh bagai, tolong angkat kain(jemuran) ngan scoop taik2 kucin kat pasir je
huhuhu
ok whattt
hengat senang ke nak scoop taik kucing ni
org2 tabah mcm aku je bleh buat tau
bayangkan laa, dah selesai scoop elok2 je haiwan tu datang pastu tambah taik kat situ
grrrr
lantak kauuu laaa
tunggu pas lagi 6 jam baru scoop balik

huhu
aku xtahu nak ckp mcm mane, nak start dari mana
tapi apa yg pasti(and very sure), aku xrase eksaited nak balik rumah mcm dulu dah
*sorry ye kalau ade sape2 nak terase kat sini*
tapi ni jujur laa aku ckp, aku xhepi sgt
dlm rumah skang ni ade 3 org je: mak aku, aku ngan adik aku
abg aku kat shah alam, balik skali skale je
my family used to be happening
mak aku jenis sempoi, adik aku plak kepala gila
asal mak aku balik ngaja tuition sume org akan sambut kepulangannya dengan kegirangan yg amatttttttttt
bila hari minggu je, we go out, shopping for groceries together, kadang2 layan gak g karok jap
kalau nak on9, g je cc. no offence g cc 3beranak.
plus, sama2 mandikan budak2 kucing
alahaiii

tapiiii skarang ni..
haha xde pape laa ok je
baru je holiday last week
aku bukan nak ckp psal holiday pon anyway
herm, mak aku mcm dah lain
adik aku pon dah lain
abg aku jgn ckp laa, xsudah2 ngan pangai die tu
ye laa, masing2 dah ade teman nak layan msg kan
aku je x
asal balik kerja, tido, tgk tv, mcm xde org je kat umah tu
kalo nak sembang pon, tu je laa org yg aku ade: mak and adik aku
the worst part bila tgh bersembang ngan mak or adik aku, die leh gelak2 plak bace msg
ehh what the heckkkkk???
THE WORSTTTT, nak kuar simpang, tgh traffic light, xlepas peluang lagi tu tekan2 button hp
eh helloooo
mcm aku xpernah berbunge2 bila dpt msg okeyyy
well aku xheran langsung dia nak rapat ngan sape,
nak kuar ke ape ke, tapi jgn buat bodoh kat anak2 laa boleh x
okey laa, tanggung jawab as provider memang jalan, tapi hengat bagi makan, bagi duit blanje, dah cukup? sembang laa sket.
adoyyaiii
kutuk lagi family org
huhu
aku kesal gila babi doww
sebabbbbb
dulu mase aku ckp nak prektikel melaka, kemaheennn majuk sampai xnk ckp ngan aku 3 hari
just sebab aku xnak intern kat kg aku, xnak balik rumah and spend time ngan family, blah3
now aku dah balik rumah, 4 bulan terusss, puasss???
pastu treat aku mcm aku ni nothing plak
belum lagi, asal panggil aku je, perkataan yg same je die sebut:
meen, jgn lupa angkat kain, scoopy.
angkat kain, scoopy. angkat kain, scoopy. aku dah hafal dah.
hishh.
sumpah terasa dohhhh.
adik aku plak, tah laa
budak pompuan umur 16 zaman skang ni, what do u expect kan?
jgn harap laa dia nak buat baik sgttttttt blakang kita
aku xde nak tuduh, tapi aku xpecaye sgt budak2 ni
even aku pon bukan baikkkk sgt
tapi at least kita tahu mana yg baik and buruk kan
haihh ni laa benda paling xbest dah jadi kat family aku
plus, bila dah kurang spend time together, memang makin lama makin loose laaa ikatan yg kami used to have before
ish2

aku xkesah dah kalau nak buat bodoh, xnak ambik port pasal diri aku dah
xpeaaa, aku bawak kepala sendiri la. sob2
sebab aku dah besar, i'm reaching 22 by this november, aku xperlu perhatian sgt kan
anddd aku dah boleh jaga diri sendiri, plus minus sedikit sebanyak urusan laa aku still need guidance utk settle down
tapi tu lah..
sampai bila?
aku mungkin boleh jadi pendengar utk adik aku. sebab confirm ape2hal adik aku mesti ngadu kat aku punye
tapi sampai bulan september ni je lah. pasni aku dah blah balik melaka
and back to my lifestyle
huhu
harap2nya xde laa benda xbaik berlaku kat family aku lagi lahh

ya allah tolong lah lindungi keluarga aku
aminnnnn

xmampu nak buat ape2 lagi, doa je laa aku mampu
huhu
dah2
balik keje

No comments:

Post a Comment