Wednesday, July 13, 2011

kebalaan yg tah bile nak habis ni

hahaha
bala2
tension sial aku minggu ni
memacaaammmm
mule2 kene turon melaka, amik abg dugong
abg dugong dah sehat, yeay yeay
jgn nak yeay yeay sgt arrr
hehehpastu, dpt plak merase asam pedas gea
r box
xsie2 aku bawak adik aku si farid maznan
kak syg adik laaaa mcm ni
bhahahahaha
tapi sorry laa aku xdenye nak makan isi gearbox die
amek skeeeeeeetttttttttt je lemak die
isi tulang adik aku dah makan
eeeewwww
not bad gak family vacation aku minggu lepas nih
*photos will be uploaded*

cumenye, yg aku tensionnnn sial tu laa
1st, abg aku
abg aku ni kuat nagging
ish xpaham aku org kuat nagging mcm die ni
nagging sorang2 xpe gak
masalahnye die dah spoilkan mood asam pedas sume org tahuuuuuu
keta dah elok2, kuar, g hine2 barang tu bodo laa ape laa
skali otw balik perak, tol2 bawah signboard pedas-linggi henjin terusss off
haha
hamekauuuuuuuu
tu laaa, xbersyukor lagi
kan dah kene tow, bawak g bengkel senawang plak
haihhh. keta ni pun 1 hal lahhh
kejap2 g shah alam, 2 tahun gak kau mc
pastu g bengkel melaka, 7 b
ulan kau mc lagi
laaa ni, xkan nak mc lagi? bile nak bagi tuan2 kau pakai kau plak
sheeeeeeeeeeeeeitttt
maka berikutan kes tu, kene extend seminimum2nye 1 minggu gak laa kereta tu
sheeeeeeeeiiittt lagi sekali
aku baru berangan2 nak g tgk transformers pas balik keje bile dah ade keta tu
hahahaha
tuhan memang xbagi aku buat jahat kot
alaa dah aku asik bz keje je, HP dah nak kuar aku transformers xtgk2 lagi
malu laaa bai
tapi ape bleh buat kannn
sabooo je la

2nd, since hari presentation dah nak dekat
makin galak aku prektis mulut aku supaye jgn salah ckp tem present nanti
huhu
xbest dow kene present
kalau nak tahu, presentation adalah perkara paling xbest
and xpasal2 aku kene present pasal tempat prektikel aku
ahakkkkss
tapi rilek je, lecturer sempoi
gpon aku sorang je budak prektikel, so aku present depan muke die sorang je so xde nak cuak sgt
ahahhh
so, mission accomplished!

okeh, kebalaan aku yg ke3:
pangai kucin2 aku ni dah sampai ke tahap keritikel nampak
aihhh mentang kau kucen kan
umah bersepah ke ape ke, kompem ade yg bekap and ckp:


kucen mane ade akai


eeeeeeeeee tension aku dgr stetmen tu

yg depan tu tomei, ekor cantik kemahennn. blakang tu mucuk.

tau laa kau kucen, but that doesn't give you(and you) a license utk buat kacau bilau kat bilik aku
specialllllyyyy perosah earphone aku
ok2, skali aku dah jumpe dompet aku stahun pakai elok2 dah berkawah2 skang ni
earphone aku pon nak gigit sampai putos?
aikkk xcukup friskies ke sampai wire earphone aku pon nak kunyah
dah leee earphone tu je satu2nye sumber hiburan telinge yg aku ade
belum lagi box keronsang aku dah
terbalik2tudung aku pon dah naik bulu2 sebab dah jadi tempat cakar dorang
aieeeeeeeeeeeeee bengang tol aku
naseb bahheekkkk kau kucen
huhu
malam tu je aku scream like hell, kurung kejap dlm 5 minit sebab geram
besoknye elok jilat jari aku pas makan karipap
heheh
pandai kome ambek ati aku ye kucing

tgk laa betape nakalnye budak2 aku ni. badddddddddddd cat!

4. report
yesss. report
mentang dah habeh present kan, ape kate aku buat report awal2
sebab kena antar due 5 ogos, kalo aku start 30 julai gak kompem aku x akan tidur selame 5 hari berturut2
wahahahahaha
marilah kita mengurangkan ketensionan kita

sekian utk bala2 aku buat masa ni

No comments:

Post a Comment