Tuesday, July 5, 2011

for get

herm

lunch hour..mase ni laa aku jadi loner balik

duduk depan pc sesape main fb..hee

suke2 hati aku je

then..tiba2..

aku terfikir pasal E.X aku

what da hell

mcm xde org lain nak pikir

eh2 aku xpikir lain hokeyyyyyyy

just that..aku rasa dia pun dah managed lupakan aku

while at the other place, i feel like a real loser

for not getting over the past

hah hah hah

nampak je aku gelak2 tapi dlm hati aku hurt sebenarnye

lastttt dia contact aku(dia bukan aku)..laaaaaaasssttt week

pasal mase tu dia ada interview Telekom so dia tanye aku ape visi n misi telekom

hamboi2 mentang aku prektikel telekom kan

hahaha

since that

thattttttttttttttttttt

aku punye laa struggle nak lupekan die balik

helllll betulll

sumpah wehh susah gila..kadang2 aku termenangis gak laa

then lame2..aku busykan diri aku sket dengan

memikirkan pasal technical report yg nak kena submit pas prektikal

fuhhhh2

lama2 lupa gak aku kat dia

wahahahahaha

hebat tak aku

seems like, dia pun dah stop nak ambik2 tau pasal aku

bukan mcm dulu, memang pissed me off gak

sebab tiap kali aku berjaye lupekan die, die datang balik and aku yg jadi sakit hati sendiri

for a loooooooooooooooooooong period of time

sakit sialllllllllllllllllllllllllll

even actually kami dah putus lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dah

then now, i'm gonna go and have a prayer

ALHAMDULIILAH

allah dah perkenankan doa aku

:)

No comments:

Post a Comment