Sunday, June 5, 2011

stalker

my gut says than someone has been stalking on me
ahh ramai je stalker aku ni
tau ngan xtau je
tapi aku xpenah nak amek port pon
sebab to me, my stalkers are my likers
semua org suka aku
thanks laa kepada sape2 yg admire aku
sumpah ckp aku xsangka gila
aku ni bukan org baik mana pon, tapi ada yg puji aku ni awesome
hahaha xtahu laa betul ke pun
tapi papehal, aku ni manusia biase je
cantik mane pon, xkemane2 gak
but anyway, thanks laa ! :)

anddd if ever ada yg stalk sebab menyampah ngan aku pon,
what the heck
tapi, thanks gak laa

i believe, ada someone yg tgh stalk aku
adeeeeeeee laaa someone ni
ok
to that someone,
forget me boleh x ?
pls jgn ingat aku sgt
sebab honestly aku susah sgt nak lupekan ko
even dah xde perasaan tersebut di hati
ceh di hati
tapi aku just xleh nak forget
tah kenape lahhhhh aku mcm ni
sawan vavi ke hape

ok laa
thanks
tu je aku nak ckp


No comments:

Post a Comment