Saturday, June 11, 2011

seminggu hal aku

hoyeahh
lusa aku dah bleh terbang balik lorong tembikai
mcm xsangke je dah nak masuk week 6 kan
eh eh kejapnyeeeeeeeeeeeee mase
huhuhuhu
haritu aku buat switching ngan pakcik kamarul,
agak susah laaa
ngan lain2 cara implement ntok alcatel, neax, axe
haihhh
mcm mane laa nak jadi engineer TM cenggini
keh3
haritu aku g jalan2 bagan pasir ngan hutan melintang
g masuk ibusawat kat situ
pehh xmcm jauh plak pejalanan ke situ2..ngantok wei
pastu, mcm bese laa die tunjuk ajar pasal equipment kat dalam tu
semangat salin bagai padahal nanti copy slide gak
huhuhu
tu je le keje aku sepanjang minggu tersebut
selain dari bawak lappy, try detect wireless terdekat tapi xdapat2 last2 main zuma je
huhu

hujung minggu ni, aku xbuat pape
tapi aku berjaye bangun pagi g jogging
walawehhh
memang patut pun dah mcm big mama dah
heee
so, ape aku buat ialah,
marking kertas exam mak aku
ade laa die offer rm5 utk 1 kelas, die ade 5 kelas
alahh layan sket juling2 tick2 kat ketas tu
dpt gak r rm30
ehhh sape late rm30 tu sikit
duit gak
since aku ni golongan yg senang kawal nafsu membeli belah, aku xde masalah kat situ
hehehe

next thing, aku deactivate hp aku
malas r hp on pun bukan ade msg masuk pon
tapi aku tau ade org nak call sebab die inform dulu
malas aku nak layan
ckp pasal org tu kan, ok ade sorang budak pompuan ni
selalu gak r kaco aku
aku plak jenis malas nak layan
so kalo die nak amek ati, tu die punye pasal
well aku xsuruh die kaco aku pon kan
haritu die konon buat2 salah antar msg r ckp nak g sepital
expect aku utk tanye gamaknye
so aku tanye r then buat2 xnak jawab plak
k fine ko nak sakit situ xnak ckp xjadi masalah besar dekat aku kan
huhu
xsuke tol attention seeker mcm ni
huhu
padan muke xkene layan ngan aku

so
tu je la aktiviti aku
selain dari tu, layan budak2 kucen aku ni
hahah
aiseh maleh plak nak aplod gambo demer ni
budak2 ni lincah sungguh
aku plak skang ni suke tido kat depan
so bile aku tido je, tiap 2 jam je mesti terjage sebab dorang lari2 pastu main langgo badan aku laa panjat laa ape la
memang xtido direct punye
tapi kompem bangun subuh
hehehe
ok gak tu
bagus laa

haha
sekian

No comments:

Post a Comment