Sunday, June 12, 2011

note utk perampas

huhu
aku xde pape hal hari ni, so kerja aku skang ni
stalking !
bhahahaha
aku marah org stalk profile aku, padahal aku stalk org lain xpe plak kan
heheh
itu lah manusia,
buat org xpe, jgn buat kat aku
pale hotak die
hahahaha
hari ni bosan punye bosan pasal betulkan balik sistem lappy aku yg dah tercorrupt tu
aku terstalk seseorang ni
this someone i can call perampas
this scam telah merampas ex aku
cibai punye scam
hambekk
awal2 lagi dah kene carut ngan aku
honest ckp, aku xlove dah ex aku pun
tapi kadang2 teringat gak r sket2
well biase la kan

huhu
bende ni berlaku, almost stahun yg lalu gak r
aku ok je xtau r org sane tu mcm mane kan
aku clash sebab die tipu blakang aku
aik bran r tipu depan2 aku tipu ko depan2 steady je
huhu cerita sebenar tu, biar la aku sorang je tahu
tapi pokok pangkalnye, aku memang tertipu
tipah tertipu banggg !
and the story goes mcm ni:
setelah mengetahui diri ini ditipu, tertipu, maka aku buat keputusan utk jd single balik
tapi memang aku dah lame pon plan nak menyingle balik
tunggu masa yg sesuai je
and the right time came
and time tu kemahennn ex aku pujuk mcm2 kat aku
pls syg b xleh idup tanpa syg
pls ayg b rindu ayg sgt
boleh blahhhhhhhhhhhh
sebab kauuu laa, carry mark numerical aku teruk
babi betul
ni pon aku punye pasal gak r, dah tau nak test numerical malam tu g kol mamat tu plak
pastu betina gatal tu g hangkat telepon plak
lagi laa babiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ok2 aku dah get over pun cerita tu, cuma aku agak bengang, and terkilan sket
pasal ex aku dulu mati2 ckp die ngan pompuan tu just kawan
kami just kawan
ktorang kawan je
aku ngan f***e kawan je
boleh blahhhh ngan kawan korang tu
last2 tunang gak kan
lagi cam harammmmmmmmmm
memang aku ckp terus terang, manusia berubah
people change
even die mati2 ckp xleh idup tanpa aku bagai
last2 korang bersame gak kan

aku dah lame nampak komen betina ni, die tulih right after dorang tunang

aku nyampah gak ngan pompuan ni
bajet baik sgt r kan
aku xnak ckp pompuan pakai tudung ni jahat, tapi ini yg sedang berlaku!
eh eh aku baru start pakai tudung ok, mase tu aku still free hair
free hair free hair aku pon, aku xpenah terhingin nak jadi perampas oke
ade one day ni, die try add aku as friend kat fb
hahhh ape barang kawan ngan perampas mcm die kan
sampah !
huhu

*note:
and the worst thing, korang tunang 1 day lepas ex aku(aka tunang kau skarang ni) datang jumpe aku kat utm skudai senyap2 pasal nak pulang balik gitar aku and aku nak pulang balik cincin mase kami kapel dulu
(mase tu aku g jb pasal ade event masum)
and, aku nak ko tau, and aku nak ko bace stetmen ni:
ex aku(aka tunang kau skarang ni) ade hati nak pegang muke aku, and die nak pegang tgn aku mase tu, tapi aku xbagi sebab aku xnak dilihat sebagai gatal on the other side
skarang ni sape yg gatal, ko kan?
perampas!
huhu marah betul aku
dah terang lagi bersuluh
sape2 yg tahu story tu tau la
anddddddddd
lagi 1 aku nak ko bace ye pompuan,
ex aku(aka tunang ko skarang ni) ckp sendiri dekat aku
yg die xde hati langsung tunang ngan ko, die beli keta dulu sebab die xnak pikir langsung pasal marriage korang
haha
pathetic betul ko ye pompuan,
aku kenal lagi lame tunang ko tu
aku kenal die 3 tahun bukan mcm ko baru 3 bulan je berkenalan(buwekkk!)
pastu ajak tunang
gile gatal
and aku tahu cara tunang ko tu, walupon kadang2 narrow minded gak
tapi aku tahu..
haha!
sian ko!

huhu
tapi aku dah bleh get over ex aku skarang ni
alhamdulillah
ex aku masih lagi mencari aku skali skala, aku xcari die dah
oooppps
aku xpikir pasal cinta dah skarang ni, nanti2 laaa
malas dah aku ngan permainan yg ridiculous ni
bukan aku anti cinta, tidak
aku yg malas
mcm bangang je r situation org bercinta skarang ni
nak kongkong bagai, xleh kawan ngan lain2 jantina
ape ke bangangnye awak ni
xde life langsung
huhu

when the right time comes, insyaallah aku akan ditemukan ngan org yg sesuai ngan aku
insyaallah
sekian

2 comments:

  1. kalau ko pnya blog ni kaler merah!
    memang nampak 'menyala' ko tgh marah perempuan tu...:D

    ReplyDelete
  2. sabar2...buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat. Simple je kan prinsip ni???

    ReplyDelete