Sunday, June 19, 2011

KL Gangster dan mangsa fesyen

semalam aku dah xtahu ape nak buat, so aku ajak brader aku g tgk wayang
cehhh nak brader bagai
abang sudahh
so, kami check it out ape yg ade
so kami pon beli laa tiket kl gangster
sebab xde transportation sendiri, so mama aku laa kene antar
ceh nak g tgk wayang pon nak berantar berambik ke
sumpah mcm budak2 skolah
tapi pe nak buat kan, ikotkan je r rentak org yg ade kereta tu haaa

pada aku, cerita ni BEST jugak laa
even ade pandangan stereotaip mengatakan kau tgk laa cerita melayu kat panggung, nanti raya dah masuk tv
lepas setahunnnn memang kompem masuk tv laa bodohhhh
apesal laa kau org ni stereotaip sgt
mcm mane nak maju industri perfileman negara kita ni kalo org mesia sendiri xnak sapot filem bikinan org mesia jugakkkk
ceh apsal aku emo mcm hitler pulak ni
tapi tu laa yg berlaku
aku heran pulak
aku saje nak try tgk sebab ade org ckp best, aku nak tgk laa tara mana best tu
tapi kalo cerita cinta masuk panggung tu aku fakk sket laaa
hahahahaha
ok2
movie ni memang pasal gengster2 kl laa, tgk title pon tahu kan
aku suka tgk tem dorang lawan, paling banyak dorang guna backfist
tapi mcm bese laa, kalo dah namenye movie memang laa kene banyak sket nipunye ye x
kalo bagi hero kalah buat malu je
tapi papehal heartbeat aku memang laju mase part lawan
aku sukaaaaaaaaaaaaaa wehhh action2 ni
hahahaha

tgk headline aku, ape kene mengene ngan mangse fesyen?
hahahahaha...tu diaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku tgk wayang dekan pekan teluk intan bukan bandaraya kl
sorry to say, budak2 teluk intan yg dtg tgk movie tu semalam sume out of style
sumpah aku sakit mata dohhhhh
*tapi xsemua*
xpayah nak berlagak agas laa budak2 wehhh nak pakai sneakers ngan skinny bagai
badan sume mcm tahuuu sumbat nak pakai ketat2 mcm tu lagi
belum lagi yg rambut bang, muke sume mcm dottie
yg pakai shawl plak, ngan bedak2 tebal mcm highway plus dah aku tgk
budak2 laki pulak sume nak berrayban2 bagai
hengat style sgt lah tu? bangang ade!
however, BUKAN SEMUAAAAAAAAAAAA yg dresap xmatang mcm tu
kebanyakan yg dresap mcm batak ni sume muke2 skolah menengah baye2 adik aku laaa tuan2 dan puan2
so org2 teluk intan pls don't be offended
hahaha
aku ckp ni sebab nak ingatkan, pls jgn jadi mangsa fesyen
tolong laaaaaaaaaaaaaaa
sumpah xleh blah wehhh
dlm hati aku dah menyumpah seranah g mampus laaa korang
aku lagi respek akak yg pakai baju longga, tudung segi tiga jeans x ikut bentuk kaki
daripada muka mcm flowerhorn ade hati nak balut shawl berambu2
ngan budak2 laki pakai spek rayban ngan cap dlm bangunan bertutup
berjeket tebal warne itam walhal cuace kat luar mcm nak panggang idup2
hishhh
memang dpt kene kutuk ngan aku laa
hehehe
siyes jahat aku ni kan

aku cite laa pasal bende ni kat mak aku
tau pe mak aku kate?
kalo ko masuk panggung utk tgk cite2 mcm ni memang laa umat2 mcm tu yg masuk, try masuk panggung cite yg intelligent sket, xdenye sakit mate
ade betul gak kate mak ak ni
haha
sian betul
*xkate cite kl gengster ni cerita x intelligent*
sendiri mau paham laaaa
pasal tu org lagi ramai prefer cerita international daripada cerita tempatan
ni pun satu hal gak
and hakikat yg harus ditelan
tapi tu laa hakikatnye, even kl pon melambak umat mcm ni
toksah kate kl, mane2 pun same
hishhh
sakit mate betul aku ngan budak2 baru nak mengenal identiti mcm ni

sekian




No comments:

Post a Comment