Wednesday, June 29, 2011

unknown

hahahahaha
tibe2 unknown plak aku ni
xde r
aku naik gile dah semenjak masuk department pakcik salleh ngan mr ubai kat fiber optik
dorang ni baikkkk sgt2 ngan aku, terima kasih :)
tapi kadang2 pakcik salleh ni suke loyar buruk gak, memang aku gelak je manjang duduk ngan die
unknown ni, sape2 yg pernah blajar math syllabus melayu dulu akan refer term ni sebagai..
sebagai..
sebagai..
heee aku nak sebut pun malu
sebagaii...
anu kan?
tennnten!! 10 markah untuk awakk!!!
hahaha
xde laa aku bukan nak lucah2 pun
sebabnye, org perak ni biasenye suke sebut anu itu..anu ini
ehhh ehh bukan anu tu ye
sebenonye, anu tu refer kepada itu
alaa biasenye bile seseorg nak ckp pasal something tapi xtersebut ape yg nak disebut tu, mesti kuar anu tu
contohnye laaa..
"ehh cube angkat anu tu"
haa lebeh kurang laa
tu yg aku nak tergelak sebenarnye
ye laaaa, dah tu kalo org yg xbape nak familiar mesti pikir nak angkat apeeeee la sebenarnye
sorry ye pakcik salleh
sebab semalam, aku follow pakcik salleh ngan mr ubai g tambah port kat kabinet
alaa biase laaa kuar2 ni kan
dorang ni plak, geng ngan pakcik yusof
so kinda havoc laaa, hepi je aku tgk dorang gelak2
cume kadang2 tu laa, bile pakcik salleh slalu nak tersasul2 ni aku dah nak tergelak
ok skip the sasul2 tu paham2kan aje le ye
so petang tu dah habes job dorang, dorang bawak aku g makan bihun sup
tibe2 org kedai tu hidang ais dlm gelas tiger
alaa gelas tiger arak tu laa
sebenarnye, ikut logik la. memang xproper sgt2 kedai melayu nak simpan gelas2 mcm tu. pastu buat hidang kat org plak. what the hell?
pastu, pakcik salleh pun bersuara lah.
bukan sound pun, just tegur je.
die tanye laa, "apa pasal kamu hidang guna gelas ni. tau kan gelas arak?"
pastu pompuan tu jawab laa, "org bagi. ckp laa kat tauke." pastu terus blah. kalo dah salah tu salah gak kan?
tibe2, pakcik salleh pun g ckp...
"alaaa...ye laa...kamu pun bukannye meniage anu..."
tu pasal saye tergelak2..bukan ape. nak tergelak pasal anu la.
hahaha!
pakcik dah buat muke pelik dah
sorry banyak2 lahh
sepanjang dari masuk van, van jalan, van berhenti kat trefik light, van jalan balik sampai opis, kuar van, jalan masuk opis, duduk, stilllll xleh henti ketawa2
hahahahahahha
ampun

bukan ape, saje je story ni
supaya org yg xfamiliar ngan ckp2 perak ni, get prepared laa
aku sndri yg asal perak pon agak culture shocked dgn penggunaan bahase mcm tu
ye laa jarang gak nak dgr budak2 mude nak refer itu sebagai anu, karang org pikir ape plak
hahahahahha
siyes kelakar


No comments:

Post a Comment