Monday, April 11, 2011

yesterday story :))



hehe
tajuk n gambar header memang xleh blahhhhhhhh
sebab
semalam gua dah lalui mcm2
banyak benda berlaku semalam, best !!!!!!
cume lambat sket update
sorry, ya??
hoho
start sini dulu lahh
  1. memula plan aku ngan housemate aku, janna ngan ned ktorang nak kuar g mydin plus teman aku cari kedai gunting rambut, sebab rambut aku dah tebal sgt so kami start laa journey memula janna nak g basuh keta jap, singgah laa kat cyclone carwash yg sebelah bhp tu pastu, tibe2 keta dah henjut2 dah(aku yg duduk blakang laa paling terasa) ghopenye minyak habeh..hahahaha dan2 habeh sebelah stesen minyak :p
  2. next plan, g jj lame plak sebab sume org dah lapar. haha. g foodcourt, aku order nasik ayam claypot. xmcm paneh plak kan, rase mcm masak r jap lidah aku ni. pastu aku g passing plak makanan kat dak2 ni. hahaha. gile jahat aku
  3. pas makan, kitorang g laa cari kedai gunting rambut yg baru bukak kat jj baru tu. pastu jumpe, ade je kat sebelah watsons tu. hehe. aku pon gedik, mentang2 laa harge promotion, so...mcm ni laa jadinye
    padan muke aku :((
  4. pastu, kami g karok plak. hahaha sebenarnye ni plan ondaspot. skali ned pon layan je karok. heheheh. so, semakin laa jauh journey kami ke mp pulak. masuk je bilik karok tu, pum pang r tempat tu. haha. puas hati dpt melontarkan suare sambil tacap2 skill menyanyi, cheewaaaaaaahbest3
  5. pastu plak, g merayap2 jap kat dlm mp tu. teruja sane sini kuar masuk kedai, lalala
  6. next, baruuuuuuuuuuuuuuu g mydin cari barang yg patut. hehehehe
so, journey aku semalam memang best !!
balik2 tu bukan buat kerja, borak2 lagi tu
hahahaha
best sgt lepak ngan korang wehhh
syg korang !! ~love~

No comments:

Post a Comment