Saturday, April 9, 2011

sakit blakang dan bubur nasik


ni adalah berikutan kebizian melampau minggu ni
test, presentation, tapi still xsetal2 lagi
mane nak setalnye, dah 2 kali delay presentation
dah laa tido lambat, bangun awal plak tu
tido kul 4, bangun kul 6-7
kadang2 xtido langsung whole night
mane xpenat
hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
ni pon de presentation juwita xlepas lagi..xpasal2 kene hensem lagi minggu depan
hahaha
asal presentation je mesti aku jadi hensem
sebabkan aku present aku lagi suke pakai kemeja
baju kurung ok je, tgk mood gak
hohoho
semalam plak hari test sbjt telecommunication electronic engineering
memang aku xtido langsung sepanjang malam stady fibre optik ngan MSC sume2
pes2 kan dapat ketas soklan, aku rase cam nak jeritttttt ckp
APSAL AKU G PILIH NAK BUAT CHAPTER NI KAN
hamekkkkkkk
last2 soklan kua die bagi characteristic, dimension sume, die suruh analyse single ngan multimode step index tu
aku plak tem tu, berangan jap agak2 kalo mcm ni laa kan kije jadi project engineer
aku jawab je laa mcm ape yg incik pojie ajo tem tuto ritu
kire2 loss kat tiap connector, heh kire ape lagi ntah
pastu total sane sini cari power received plak...
hahahah!!! gilo aku ni
tah betoi tah idak ler
hahahaha
penat2
so aku balik, aku tahan tido lagi
ceh konon r xnak tido petang
sampai2 tem maghrib tu, de r dlm kul 7.45 gak aku dah flat
bangun2 je aku dah sakit2 blakang
aku tgk jam dah kul 8.40, tapi apsal cam cerah
betul2 ho liao punye rehat laa aku dapat
nasib baik hari ni sabtu -.-
bangun2 ngan muke dah berminyak2, memang aku terus g mandi n basuh baju
pastu turun dapo, aku terus masak benda ni
hahaha
gile laa perajin tibe2 nak masak pagi2 ni
penah plak aku rajin kan
hahaha
xpe laa bukan selalu
ok skang dah bleh start balik progress esemen nak kena antar minggu depan plak
-.-

No comments:

Post a Comment