Tuesday, April 5, 2011

kena kaco lagii

uwaaaaa
aku kene kaco lagii!!!
pagi tadi, lam kul 4.30 sampai 5
aku tido lambat giler smlm sebab stady laaa
pasal retest ini pagi(kul 11)
then, aku dah tingtong, aku masuk tido laa.
tapi, aku silap r, aku lupe nak turunkan langsir, padan sejukk je bilik aku malam tadi
pehtu, aku dah tutup mate tu, aku rase something xbest.
aku rase cm ade something atas badan aku,
die pegang tangan aku xnak kasik gerak
aku dah xleh gerak dah tem tu, mate pon memang xleh bukak r
aku rasa tem tu memang aku tgh bergelut gila babeng ngan 'benda tu'
aku siap kuar r sume ayat, ayat kursi, surah 3 kul,
sume r ayat2 qur'an yg telintas dalam pale aku tem tu
'benda' tu pon mcm struggle gile gak, tapi die tetap pegang aku kuat2 xnak kasi aku gerak
aku leh plak kan geget2 tangan 'die' sebab nak let go,
tapi
siyesss memang xleh bukak mate langsung
then, aku paling kat roomate aku yg tido kat sbelah ni,
aku mintak die peluk aku jap(takot!!)
pastu, dah beberape minit tu, aku rase ade tangan mcm nak tarik aku lagi mcm tadi
sekali lagi, aku bertarung agak teruk gak r ngan 'benda' tu
aku rase, 'benda' tu mcm warne hitam,
besar gak, tapi memang aku xleh bukak mate so aku xtau mcm mane rupe die
(agak2 rupe org ke rupe 'errrmmmmm??!!!)
lepas beberape minit bergadoh, bersenjatakan ayat kursi sume2, BARU aku leh bukak mate luas2, memang blurr gile
aku terus contact mama aku, aku cite sume2 pasal ni
tapi, aku blur gak, aku rase mcm half mimpi, half real.
pikir balik pasal aku mintak roomate aku tu peluk aku tadi, aku tgk kat sebelah lena je beliau tido
tapiiiiiiii
siyes takut!!! sebab ni dah kali kedua aku terkena, kat tempat yg same on my bed,
so xmustahil 'benda' tu akan datang kaco aku lagi lepas ni
hadoi, habis la aku.
ya allah, sumpah aku takot!!
so, ma aku pesan, bace banyak2 ayat kursi.
hmm
aku yg makin kurang dekat dengan ALLAH kot, sejak akhir2 ni
ya ALLAH, ampunkan laa dosa aku !!!
*mode: takut*

1 comment: