Thursday, April 14, 2011

yeayy free from busy days for few days

hee
secara officialnye tamat sudah minggu 15 sem 6 aku kat utem ni
uwaa
lega gile !!
hari ni, aku tempuh beberape dugaan gak r
walopun xseteruk org lain(maybe, sampai ngadap test, 2 kuiz, 2 presentation in a day?)
at least hari ni aku just ngadap test, direct pastu kuiz, tibe2 kene present plak tu
tapi thank God sumenye dah berakhir
kalo x, xterkira dah bape minggu direct aku tido kul 4 5 pagi sebab buat kerja, tekanan test, kuiz
belum lagi taim2 zaman masum siri tu
yg tu honest, memang tekanan habis !
tapi aku appreciate gak r, kat situ baru aku blaja care2 bahagi mase
*walopun, aku still kurang pandai bahagi mase*
tapi at least aku xperlu laa jadi budak skema mcm tem skola dulu -.-
and ever since aku terlibat dalam active lifestyle mcm ni
(walopun kadang2 mcm xbrape nak sihat gak)
sampai lari2 time tido, tekanan jiwe xtentu psal,
aku jadi lebih appreciate waktu terluang yg ade. so, aku dah kurang procrastinate
(still procrastinate, tapi xsekerap dulu)
and, makin ramai kawan2 yg sayang n care pasal aku
since kurang tido ni jugak la, aku dah jadi sangap ngan aktiviti2 kuar peluh ni
aku jadi seorang yg xleh duduk umah 1 hari xbuat aktiviti,
nanti badan kompem rase lemau gile, then xleh buat kije
last2 zzZZ
bhahahah !
well, banyak bright sidenye
even penat sket
wahahah
thanks!!
honest laa, ni laa sem paling memenatkan
xtahu laa memule ngat aku sorang je yg rase bende ni, rupenye ramai ckp bende yg same
even kawan2 yg kaki jalan pon, yg banyak mase lengang pon ckp penat
inikan plak aku yg selalu kurang rehat sebab training tiap minggu,
lom lagi esemen yg nak kena pakai banyak reference dari lebry,
test2 yg menensionkan,
quiz yg datang tibe2,
huhuhu
now aku dah lega sket, setal sudahhhhhh sume kije aku
now aku nak tido and tutup bunyi alarm
*kalo dulu tiap hari hp aku berbunyi every 1 hour start kul 6 pagi*
and, aku nak set hp aku "accept no calls" sebab aku xnak tido aku terganggu
hehe
sorry laa kalo nak call aku tu tibe2 masuk voicemail plak
bye
~.~

No comments:

Post a Comment