Friday, April 22, 2011

final sem 2 10/11 dan jeket


huu
exam is around the corner
tem skola biase laa kan ngan quote mcm ni
and still boleh digunapakai oleh sesiapa xkira dimana jua dan bila sahaja
ngee
tension aku !
mane xtensionnye, lagi nak final lagii laa banyak dugaan
selalu dugaan mcm ni datang tem stady
week
mase stady week ni laa mode nak jamming, mode borak, mode lepak bertambah2
tapi nasib baik aku xde keta skang, so kurang r berjalan -.-
skang ni aku dah nak shopping plak,
ngee aku try online shopping
aku dah order, tapi xbayar lagi sebab mama aku lom bank in duit aku lagi
huu
mak bagi duit utk blajo bukan beli bende bukan2
tapi ni bukan bende bukan2 mak
and kalo nak tau, bukan senang nak tgk aku shopping gile baby tau
aku ni jenis, kalo nak membeli aku memang akan pikir panjangggggggg and habis2
maybe ni kot 1 kelebihan aku; aku kurang berbelanje lebih2
untung mak aku dapat anak mcm aku
-.-
and aku xjeles pon tgk kawan2 aku shopping, aku enjoy window shopping lagi ade
*pelik gak aku certain org jenis xleh tgk org lain beli 1 barang tu, mesti nak beli gak*
aku hanya akan shopping barang tu kalo rase2 barang tu co
nfirm aku akan pakai lame
bukan utk dibuat koleksi
aku ni kan, jenis, sebelum beli 1 barang ni aku akan pikir panjang
1st thing aku akan pikir: confirm ke pakai?
kalo beli tapi xpakai langsung, baik duit tu aku buat makan ke, isi minyak ke, beli barang dapur ke, lagi baik
so, memang aku xde masalah langsung kalo nak g jejalan kat uptown ke, jj ke, dp ke ape
bawak la aku memane, aku leh teman sesape shopping, tapi kalo rase perlu aku beli la
kalo x aku balik same melengang mcm tem aku datang
heee

-.-
this time, aku cm dah lame mimpi jeket ni.
dah lame ku usha jeket pesen ni, memula aku nampak kat JJ taman U mase tu g jb ade game masum siri 2 kat sana
yg aku tgk tem tu, jenama diesel. cantik r aku pakai. just nice gitu. hecececeh
tapi harge die pon cantik gak r. rm145. mane aku nak mampu oii. so aku just pakai jap then letak balik.
after long time, dah busy2 sume sampai lupe langsung pasal jeket ni(kadang2 mimpi gak r)
*selalunye kalo dah sampai mimpi2 ni maknenye memang confirm aku akan pakai*
pastu, aku jumpe balik jeket pesen ini kat page jual2 baju kat fb ni
cantik2 gak pesen koleksi jeket n cadigan die jual
oh ye, harge jeket aku nak beli ni rm37 jer

*harge asal rm40 tapi aku order wane itam, so harge rm37. postage maybe rm6 so total rm43*
-.-
daripade aku beli yg diesel tu, aku dah jimat rm100
rm100 tu aku dah leh makan utk 2 minggu
so, aku xragu2 r pelagi terus msg dealer barang tu
aku msg, ckp orderkan 1, nanti aku bank in aku msg
haa senang
janjinye pas 2 3 hari after postage tapi xtau r bile tu kan
huu
aku nak try pakai sebelum final.hee
hope2 fit ngan aku la
gile ape org lain sibuk stady aku sibuk nak beli jeket
dah2 sambung stady


3 comments:

  1. hopefully fit me leya..saye gemot -.-

    ReplyDelete
  2. hahahaha..ne ade..cam besa jep..
    tp mm xley avoid food la..
    kene salahkan or2 masia sbb wat makanan best2..hahaha

    ReplyDelete