Thursday, March 24, 2011

semakin kusut aku bila..

haihh
aku xtahu pe nak ckp dah
dah lama dah kusut dah
ngan mcm2 benda
mcm2 aku dah lalui sem 6 ni
patutnye aku LI
tapi
ahh
xlepas gak LI sepanjang sem
and aku batch pertama yg LI waktu cuti sem 2
huhu
ni laa sem pertama aku eksiden bawak kenderaan
sebelum ni eksiden naik basikal je le tu pon last aku bawak kenderaan tu time form 3 sebab pindah masuk rumah kuarters tu so g skolah pakai dreba
huhu
ni laa sem pertama aku baik ngan budak2 laki..kalo xde dorang tolong aku settle pasal keta tu hari mati dah aku kene rogol agaknye(kredit to budak2 murni laa)
ni laa sem pertama aku start jadi super busy
tiap malam memang tido kul 4..ujung minggu dah training..
ni laa sem pertama aku baik ngan jiran sebelah(haha..gile anti sosial aku ni)
manisnye..dah tua2 nanti bile ingat mesti senyum :)
aihh lari topik ni !!
aku nak ckp aku makin serabut ni..adoyyai
settle dah 1 test..malam ni ponteng trening pon sebab nak cover balik tido
and
tgh hari tadi ma aku call..ckp abg aku nak pakai keta
so
aku dah pening dah skang
sebab
aku memang perlukan kereta tu
bukan apa, aku duduk utem ni kalo xde kenderaan memang xjalan sume kije aku
sampai mati ke aku nak kene harap kat kawan2? tu kalo aku memang dari keturunan yg xtahu malu aku xde hal punye
aku makin lame makin serba salah ngan kawan aku jojo ni..sian die terpakse hari2 datang amik anta aku balik kelas
aku paham pergerakan die cemane..aku kalo bleh xnak bergantung sgt kat sape2
naza ni pon 1 r lambat sgt buat keta tu..kaco ahh
tibe2 dapat information, abg aku nak pakai keta bulan depan
skang bulan 3 baru
aku try nego..boleh x tunggu aku LI nanti
aku LI bukan tempat jauh, aku balik tempat asal aku gak
tapi ntah le
mcm mane aku nak ckp..xkan nak xbagi kot abg aku tu tuan keta tu suke die r kalo nak mintak balik
and
susah r aku kalo mcm ni
haih
kenape kan
everything happens to happen at the wrong place and the wrong time
so skang baik aku g tido..anggap ni sume mimpi belaka
zzzzzzzzzZ

No comments:

Post a Comment