Tuesday, March 22, 2011

busy life comeback

dah start dah
setelah balik kelas emt, baru aku teringat aku xmakan nasik lagi utk hari ni
and semalam
now sambil menaip2 bendalah ni, aku layan 2 keping roti koyak2 pastu cicah dlm kaya
puuu tu ler makanan aku tiap kali g mane2 game pun
memang heavennnnn
so aku leh lupe jap yg aku ni memang dah 2 hari xmakan nasik ghupenye
mahahahaha
so, skang aku dah busy balik
dulu, awal2 sem aku busy ngan training and preparation utk masum siri 1 and 2
now aku busy ngan assignment and test yg makin mendatang mcm ombak tsunami
so far, assignments and projects yg due next week, sampaiiiiiiiiiiiiiii last week 14
ada beberapa jugak laa
antaranya:
  1. individual assignment technopreneurship, yg memerlukan kudrat aku utk p interview org(done! and thanks pada roomate aku janna ferraris kerana sudi temankan aku..sorry xde transport ler pulak)
  2. group assignment data comm dari madam juwita yg santekk, due 31/3/2011..sepatah haram aku xstart taip lagi(intro ade 2 3 baris je aku baru start meheheh). try search RESILIENT WIRELESS NETWORK, kalo jumpe pls brtau aku ye. ahaks !!
  3. presentation PBL sbjt advanced EMT by mr Tan(aka atuk aku n farah khalim), present next week. grup aku buat pasal transmission lines, problem die pasal antu yg tibe2 appear kat TV and mcm mane nak overcome(haishh kate dunie sains boleh plak main hantu2 masuk TV ni)
  4. group project EMT, electromagnetic crane. even last sem dah ada pengalaman buat prototype last minute, tapi kali ni..ntah le aku pon xtau nak ckp cemane. next week(or week ni) present. huhu. prototype xbuat lagi.
  5. individual assignment incik fauzi, aku buat pasal 3G. dah progress sket2, tapi baru literature review. due week 14.
  6. group assignment mandarin. haha. lupe gak nak sebut. kena belakon. shema she dah buat skrip..mcm banyak je pekataan mandarin nak kena hafal. due week 14. mohohoho.
haih. skang dah week 12. sume nak due week 14. so tinggal bape week lagi?? buwekkk.
belum lagi test. kuiz yg tertunda2. buwekk. muntah sekali lagi.
test aku pulak:
1. adv EMT, test 2. baca waveguide ngan EMC je ye kawan2. khamis ni aka 24/3/2011.
2.data comm test 2(jugak), baca chapter 3 and 4 ye kawan2. selasa depan aka 29/3/2011.
3. test telecommunication system engineering, test 2(lagik??). chapter aku xsure lagi. nak kena tanye abg aku aka teh chee kang balik. mehehehe
4. ape lagi ek..lupe dah aku..

huhu.
banyak gell !!
sudah2 laa bz nak mampus aku,
aku siyes dah xde mase dah nak pikir pasal org lain dah.
nak taching ke ape ngan aku, sorry la. xleh nak pujuk.
tu laa, sape suruh cari pasal ngan aku.
huhu.
maunye xmakan nasik, esemen perlu pakai buku tebal2 pinjam kat lebry. haha.
so bermakna kena lepak lebry utk sepanjang hari lagi.
haih makan cekodok je la aku minggu ni.
ade 7 buku nak kena renew. hadehh.
berat sial nak bawak ramai2 bebuku tu. adehh.
kebizian ni pon dah membawa kepada addiction terhadap nescafe, skang aku layan ori punye je sebab vending machine jual tu je.
2 kali aku bawak tin nescafe g klas(sebab nak cari concentration lebih konon),
2 kali gak tumpah. haihh.
so pasni nak kena isi dlm botol susu pulak mungkin? hahaha.
ok..dah penat. aku nak nap jap.
malam kang, bancuh nescafe white coffee, aku nak boost gila babeng buat kerja !!
bye

No comments:

Post a Comment