Friday, March 25, 2011

bile blur memang mcm ni ler

haha
xtau ler
aku memang lahir2 blur ke ape
tapi yg pasti
blur ni bukan dibuat2
ia datang secara natural
dan
kadang2 sebab nak cover blur tu
aku leh tertanye soklan yg pelik
specially bile teserempak ngan org yg dah lame aku xjumpe
contoh laa
tadi aku terjumpa kawan yg aku dah lame xjumpa face to face dekat
kedai makan mak merah
tu
dan tiba2 blur aku pon datang
die dah hai2 kat aku
xkan aku nak buat xkenal kawan aku tu kot
so mulut aku dengan sepontannye terus terpacul
sambil jari telunjuk hala kat die
soalan berbunyi
EHH KO PE KO BUAT KAT SINI
last2 tau pe die jawab
MAKAN LAA XKAN TRENING BOLA KOT
hahahaha
kena balik kat aku
tapi tu laa soalan common yg biase akan terpacul bile blur aku tu datang
xkire r dengan siape, dimana, bila
mesti soalan tu jugak yg kuar
haish
mcm dah xde soalan lain
pastu aku yg malu sendiri
-.-
huhuhu.
selalu org blur mcm aku laa selalu diperkotak katikkan
aku dah banyak kali laa kena
xnak adapt pon, dah adapt dah pon.
aku xde hal nak tolong org, tapi jgn sampai tahap guna dah la
aku org bukan robot, aku ade perasaan gak
kalo mcm ni, baik ler aku sorang2 je

No comments:

Post a Comment