Sunday, March 27, 2011

just can't get enough

mahahaa
terus2 kuar lagu ni kat blog kan
baru 2 jam yg lalu update
and
aku baru reactivate fb ni
pheww
xtahan wei
konon nak buat kerja la, deactivate kejap
hahaha
settle 1 part
nak proceed ngan esemen juwita ler pulak
dalam pada deactivate fb(konon nak buat kerja la kan)
sempat aje aku kua makan
petang aku g makan laksa sarawak kat dayang recipe..haha sedap r laksa sarawak ni
pada lidah aku rasa die mcm bihun kari, kurang pedas wa ckp
wa tala 3 mangkuk cili dari 3 makhluk yg memang xmakan pedas...waaa maveles2
kebelutan wa kua folo zul, ade kawan die ni budak ragbi masum gak
so opkos aku tercam beliau secara xlangsungnye
pastu die bantai ckp pasal R kat aku, banyak kali pulak tu, jimbet betul
xsudah2 kene gelak ngan mamat payeed tu, haihh sabokan hatimu wahai yasmeen@yasmi
dari mula, tgh sampai abeh kuar asik aku je kene bahan ngan die kan
sampai last2 ckp pasal keta aku eksiden, punca and kat mana, sempat pulak die benti keta jap semata2 nak gelak besarrrrrrrrr punya kat gua
sekali lagi,
LU MEMANG JIMBET MAN !!!
aisehh..ade pulak kan species makhluk mcm ni
malam tu pulak, time2 earth hour sempat aje join venture hosmet aku buat frut koktel
tahu kan frut koktel tu ape?? ade org tu xtahu..mahahaaa
frut koktel atau nama saintifiknya fruit cocktail atau koktel buah, adalah sejenis makanan berupa buah2an potong kecik2, pastu dihidangkan bersama susu sejat. xkesah nak masak, tambah air dan gula, atau dihidang begitu sahaja. sesuai utk dihidangkan sejuk, atau nama englishnye chill.
hahaha. so, dah tahu kan??
sedap per, walupun xcukup bahan, pakai je la buah jambu ngan nata de koko
mase tu 4 org je kat umah: aku, janna, ned, kak hana
melekek2 gelak2, pasai apa ntah
bahankan si hitam tu, ckp pasal LI
sedar2 earth hour dah habeh. hahaha
pastu naik atas, konon nak proceed r ngan kije(fb kompem xbukak tu, dah deactivate)
jakg ade org antr msg kan, truutt tuut bunyi nye
ajak makan mekdi
aku pulak dah mcm, WATTEFAKK???!
aku ade plan nak bekpes rm5 purchase dapat 2 free bekpes tu pagi kang,
ape kes nak mekdi 2 kali ni?? waaa banyak jelita muka awak
pastu, apsal ntah jari aku ni gedik p balas
jom. bile ko nak makan
hahaha
tunggu je old man tu habeh game
die msg ckp nak makan tu kul 10, kul 11 dah msg lagi suruh aku siap
kul 12suku msg ckp ondaway, kul 12.40 baru sampai. terima kasih.
aku respect org tua lagi, hokayy.
hee.
sesampainye aku kat restoran barat tu, aku xleh blah gak r.
1 thing: lelaki gentleman patut bukak pintu, tunggu awek masuk baru tutup pintu.
haha. tapi tu kalo AWEK la kan.
maybe muke aku ni mcm yasmi xmacam yasmeen, and mungkin jugak old man tu dah lapo sgt sampai lupe die dah rekrut org join die makan tgh2 malam, patut ke die bukak2 pintu, masuk2 pastu leh plak xtahankan pintu tu ntok aku. patut kah ?? kahh ?? kahhh????????
nasib aku xterlanggar, kau.
hahaha. xpe la. aku xbother pon. bukan big issue pade aku kan. mahaha
2nd thing, mungkin jugak sebab die dulu order n bayo baru turn aku, dah dapat2 makanan terus blah?
waaaattt the??
lapa ekk ??
sian.
xpe2.
aku tunggu ayam aku siap baru aku g cari kau kat seat, kay??
haha. sekali lagi, tu bukan big issue pada aku. :))
so, dapat makan, lepak sat, bagi hadam perut aku, buat lawak spastik, blah.
hahahaha.
tu je laa al story dari aku kali ni.
sesungguhnya, deactivating fb ni banyak membantu menjimatkan masa aku menyiapkan kerja.
worst, plan aku nak stay up xjalan.
sebab perot dah boyot sgt agaknye, memang tido r.
hahaha
bangun2, g bekpes mekdi. seperti yg telah dirancang.
kesimpulannya,
  1. aku xbuat kerja pon sebenarnya. :)
  2. aku melantak mekdi 2 kali dalam masa xsampai 6 jam. haha. babeng ah
  3. kompem berat aku naik pasni. muahahaa
sekian, assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment