Tuesday, March 29, 2011

ohhh xde mood betul nak sambung mission

siyesss
dengan segala hormatnye aku nak ckp yg aku memang xde moodddddddd dah
sebab
well3, tgk markah test 1 yg kuar,
ade certain2 sbjt yg hampeh aku dapat,
and siyes, susah gile vaviiiii nak score ni pesal heh??
aku yg bangang ke, sbjt yg susah, or aku yg xreti nak bahagi mase ke, atauuu..
atauu..
atau xde luck?
ntah. Tuhan je yg tahuu.
aku ckp betul, sem ni memang sem paling DUGAAANNNNNN la
ni pendapat secara personally la, bagi diri aku, aku xde nak burukkan mane2 pihak okey.
pada aku, dugaan sem ni:
  1. hujung minggu aku kena pegi trening, penat xpenat, g jugak
  2. keta aku eksiden, almost 1 sem gak r senang ckp so aku susah gile nak buat kerja, g jumpa lecturer often pasal benda ni
  3. aku kena skip beberapa klas sebab game masum ritu(baru plan nak bagi attendance penuh awal2, dah last2 leh ponteng 3x direct)
huhu, jujur laa, since aku join trening tiap minggu tu, aku memang puas hati sebab badan cantik
tapi, memang penat laa asal hari blaja je aku memang tido kul 4-7 tiap hari
bukan ape, aku pikir mcm nak catch up, kadang2 buat short report(dan2 terkena turn aku buat pulak kan)
and, aku akui, AKU GAGAL BAHAGI MASA AKU DENGAN SEBAIKNYE
aku plan banyak, konon busy laa, ngat nak buat long term esemen awal2
tapi ntah mane laa silapnye
nak kate aku kaki jalan, TIDAAKKK
nak kate aku ni kaki tido gak, lagi TIDAKKK
so, mane perginye mase aku yg banyak2 tu terbuang?
skang, result test 1 dah kuar.
hampeh2 belaka, specially subject repair.
memang aku makin xde semangat dah skang.
so, since minggu lepas, aku dah berubah jadi seorang yg kuat tido
gara2 xde mood ni laa, haizz
now da week 13, next week dah week 14
mission aku utk buat kerja awal pon xjalan, last2 jadi kerja last minute gak
pasal tu aku selalu ponteng trening skang. haha. jangan marah ye sir !!
kalo mcm ni gaye, mcm mane aku nak study ntok final? siyes aku dah xde hati dah
rase mcm, loser gile idup aku ni
sie2 je selame ni
anddddddddd
jujur, aku xde perasaan langsung bile dak2 ni sume nak bincang pasal camping kat JB tu sume2
ade r update mcm2, ntah, aku yg xde perasaan
tgk laa kot2 last minute tibe2 aku xnak join kan
heee
jahhat nye aku
xpe kawan2, aku join gak ler demi kamuu
huhu
dah2 merepek
nak sambung long report ngan esemen juwita

No comments:

Post a Comment