Wednesday, February 9, 2011

universiti life ohoii

ohh sooooooooooooooooooooo xde moodnya nak study!!
tapi, kalau xstady awal, bila lagi nak stady?
oke lah...jumaat sabtu ahad dah reserve utk training
so tinggal 4 malam free yg xbape nak free je
rabu malam: training
so, tinggal 3 malam je yg xbrape nak free!
hoho~
ade je assignment lagi
tu pon belom start pape progress lagi
heehehe
ni laaa pelajar cemerlang
yes3!!!
actually, assignment yg ade ni pon utk sbject technopreneurship je r
ade 2 assignment: individual and group
kalo aku laaa~aku lagi rela buat group punye
sebab yg individu tu kena cari usahawan utk diinterview
huhu ni laa benda yg aku paling lemah~
sebab
aku dah xde transportation utk membawa aku g jumpa usahawan tu
hoho
aku pon xcari lagi sape yg nak diinterview tu
so
secara xlangsungnye aku jadi malas
and
ni laaa buat aku jadi hilang mood
huhuhu
next week pulak test dah berderet2
so semakin sesak kepala otak aku
dan
TENSION!!!!

in fact, ni ler life budak U
hahaha
xleh nak sanggah dahhh
siyes lain dari life time skolah dulu
skang makin stress
maybe sebab aku ade komitmen kot
huhu
belum lagi komitmen dlm love, hahaha tolak tepi dulu yg tu
skang ni aku kena look forward utk masuk dlm DL
hahaha
bile lagi kan
huaaaaaaaa ~
aku stress pon, aku malas dah nak cecita kat sume org
aku tau, jawapan derang mesti same
apekahh??
TIME MANAGEMENT
hohoho
bukan xleh buat pon
tapi
ntah ler
kalo xde mood, kerja xjalan gak kan
so
mcm mane aku nak cari mood itu?
huaaaaaaa ~
dengan kedemaman pulak...haihh time2 ni la pulak nak demam
tiba2 member contact ajak g celebrate birthday sue
sue, and all, i'm so sorry laa
siyes xlarat
aku dah tido mati dah pas telan 2 bijik pen
hahahaha
ni baru ade tenaga sket, ade laa reserve sket2 utk stady emt advanced yg terlebih advanced tu
hohoho
sakittttttttttttttttt
tension aku
bayangkan la, aku punye xlarat sampai 1 tahap aku cm nak off hp
nak je ckp kat 1 dunia, PLS JGN GANGGU AKU NAK REST ZZZZZZZZ
so utk adik2 yg beria2 ckp ee bestnye kalo masuk U,
toksah berangan nak enjoy2
tgk ler akak ni, sampai nak rest pon xde time
kalo xrest mcm mane nak jalan keje n study
oke!!
haish
aku plak yg geram

No comments:

Post a Comment