Wednesday, February 9, 2011

TM(Tahniah Meen)..LoL

hohoho
post lagi hari ni
ni je la keje aku
hahahahha
pas ngadap emt dari kul 4.30 pagi sampai skang(10 pagi)
tanpa buat tuto pon lagi..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
at least aku ngadap something laa oke
hehe

dlm pada stress kan memacam hal..
tiba2 aku dapat call dari TM
guess ape
kalo dah TM call tu dah kompom2 r nak ckp pasal application LI aku kan
so
kata incik mohd aini(kalau xsalah aku ler):

"ni cik noor yasmeen ye..dari utem...awak ada dpt LI kat mane2 syarikat lagi x?"
"x"
"ok kalau mcm tu..kira permohonan awak ni dah diterima lah ye..kami akan letakkan awak dlm bahagian R&O..regional operation(kalo xsalah aku tu yg die ckp)..awak memang dari bidang telekomunikasi kan?"

"ye saye.."

"ok..kalau mcm tu..nanti kami akan faxkan reply form awak ke durian tunggal la ye.."

hahhahaha
leh plak aku ingat sebijik2 dialog die
maybe ade rekaan sket tp tu la yg aku dgr td..
hahahaha
xmcm eksited laa plak aku kan
terus2 contact mak aku tu
h0hohoho
rase mcm dah dpt keje je
anyway
alhamdulillah
dlm pada aku tgh banyak masalah ni..berkat sabar aku
so
pasni, papehal pon jadik
jgn gelabah ye..buat rilek je
:))

No comments:

Post a Comment