Friday, February 11, 2011

tido plus rehat vs kerja plus komitmen

my stressful life is back
OMG, sabarkan lah aku
aku ok je, in fact life aku lebih terisi begini
just that, sometimes i just need to spend some time with my ownself
so kadang2 aku tolak ajakan org jom lepak memane like that, i'm so sorry
masa aku sgt limited skang ni
ngan assignment yg dah start mendatang ni..projek..interview blah3
petang ni aku ada oral test mandarin..
so malam tadi punye laa aku menyebut2 perkataan2 mandarin sampai dah jd cm muncung platypus agaknya
plus aku ni jenis stady xconsisten, aku xleh buat 1 benda direct berjam2
ni ler 1 kelemahan aku dari skolah lagi
so aktiviti aku sure diselangi ngan aktiviti2 lain yg xberfaedah..
i end up karok sorang2
duduk jer kat living room kat bawah nu, housemate aku sume tido dah
dari estimated study time 3 jam terus jadi 5 jam
hoho padan muke aku
memang rest time aku pon kene tarik laaa
aku tido kul 6
sebab aku pon g gedik2 amek nescafe white coffee..memang xtido laa aku
ni pon aku pakse gak r..tutup mate ngan bantal
elok lena jap
tapi terjage balik kul 7.30
nak tido balik xleh, ade klas kul 9
next, malam pula training
harap2 aku xflat harini
sebab aku dah rasa something xbest ngan badan aku
pls3
aku ada komitmen ni..tolong laa !!!

No comments:

Post a Comment