Monday, February 7, 2011

7 haribulan

herm
dulu 7 haribulan setiap bulan memang aku akan sambut
heheh~
mase zaman couple2 dulu ler
skang ni
tidak lagi
sebab
aku dah putus.
hohoho
ntah ler, ape ler aku leh terpikir psal ex aku ni.
mase cuti mid term aka cuti raye cine ritu, aku balik umah tok aku kat Taman Seri Setia tu
sebab ma aku sakit, so die stey situ gak.
then kebetulan, mase hari jumaat tu(4/2/2011) ex aku text
die ckp die n family dtg teluk intan
so i was like, LAHHH XDE BENDE NAK DIBOTHERKAN PON
hahaa
aku pon layan je msg die
aku jawab OK segala..
pastu aku tanye die ade mane
die kate die kat Taman Jaya
and i also was like,
OHH SHIT MAN
sebelah2 taman je kot ngan tempat aku berada mase tu
huh
cm shiall
dah lame2 aku dah elok melupekan die, die dah contact aku balik cmtu
of course laa aku jd teringat balik kenangan silam
and
tibe2
aku termenangis
huhuhu
what for nak nangeskan bende yg dah lame lepas
sebab die nak tunang dah pon
herm
xpe laa
aku just doakan kebahagiaan dorang
walopun, secara sincerenye, aku rasa sgt2 tertipu sebenarnye
mase mule2 kenakan aku, mcm2 bg alasan
nak cover la tu kononnye
well aku x bodoh laa oke
anyway
this is the path that i choose
oke
bye
sambil kepala otak aku pusing2 main lirik lagu ni

Pergi
Jangan kembali
Sampai sini saja
Kita berdua

Aku tak mampu lagi
Jadi sang penyeksa
Yang juga diseksa

Sampai nanti bertemu lagi
Tak usah diingat kembali
Menambahkan derita hati
Pergi...


No comments:

Post a Comment