Saturday, February 5, 2011

bus balik melaka, hantu kak limah and sabtu pagi


sampai gak aku kat melaka ni.
haihh pening laa kepala aku
dah r duduk kemain lama dlm bus ni
boring tau x!!!
dah r ngan earphone rosak sebelah, ilang terusssssssss nikmat
ni kije adik aku r guna2 barang ni sampai rosak
asal die pakai je mesti jadi
makin teruk
haihhhhhhhhhhhhhh
maka jenuh ler aku mencari tune utk buat earphone ni bleh berfungsi dua2 belah semula
dengan menggoyang2, menggoncang2, mentarik2, dsb
hoho
nasib baik ler aku ni jenis penyabar.
pastu, org seat depan aku ni pulak
agaknye nak menyandar dengan lebih selesa r kot
maka terhimpit ler aku yg dok kat seat blakang die
haha
xpasal2 aku tersanwich kat blakang nehhhh
nasib baik aku dah kurussssssss
wahaaaaaaaaaaaaaa
after that
setelah bergelut pulak ngan earphone aku ni,
dah elok2 dah dpt tune die ni
tiba2, bus pon berhenti.
aku pon pandang ler luar
rope2nye, bus dah stop kat hentian mane2 ntah.
then, i was like:
hermmm
sabo meen sabo.
huhu
nasib baik aku ni penyabar(again)
maka, aku pon turun ler dari bus itu,
ngat nak warm2 up sket badan aku, sebab pasni xde stop2 dah.
stop antar passenger g seremban, dah jalan balik
pastu, aku pon jalan r ke arah 1 gerai ni kan,
aku nampak gerai tu jual berbondon2 kopok ikan yg pedas2
alaa yg jename2 made in klantan punyer kopok lerrrr
kebetulan ler pulak, since hari abeh game tu lagi aku dah gian ngan kopok terbabit
maka, muka aku pon dah bersinar2 dah kat situ
best ler sebab dapat lepas gian dengan membeli kopok itu
thank god :))
hahaha
pastu dah naik bus tu aku tido je sampai melaka
even ade r jage2 jap
hohoho

sampai2 je mc, aku dah stenby 4 option di sini:
  1. g tido surau, KALO MC BUKAK
  2. g mcd, KALO MC BUKAK
  3. contact sape2 yg ade kat melaka ni, jom teman aku lepak
  4. g mydin 24 jam sebab terang benderang situ.
hoho.
aku sampai2 MC baru leh decide antara point 1 and 2 tu.
malangnye, MC tutup. terima kasih, Melaka.
maka, aku pon dah strolling around dah kat situ2. nasib ler xde org gile.
yg point 3 tu, aku de try contact membe aku yg sorang ni.
hahaha.
malangnye beliau xde kedit nak membalas mesej aku, last2 die reply pakai ym aku.
asal boleh jer kan.
pastu aku pikir2, cam malas nak nyusahkan org jer.
so, aku amek ler choice ke-4 tu.
haha
layan jer lepak situ sorang2
dari kul 3 sampai kul 6 pagi
hohoho
giler laaa aku ni
aku g lepak kat kedai sebelah mydin 24 jam tu
order ler minuman feveret aku
cuba teka!!!!!!!!!
ngahhaha~
mase tu, aku amek meja palinggggggggggggggggggggg depan ngadap tv tu
dorang bukak astro prima mase tu.
time aku sampai, tgh tyang cite Jangan Pandang Belakang
bukan congkak punye ehhh
time ni elok pulak hormon takot aku x kuar
so aku bleh layan cite hantu utk time itu je la
hahaha
abeh cite tu
tibe2
tertayang pulakkkk cite ape tau??
cite Hantu Kak Limah Balik Rumahhhhhhhhhhh
mule2 aku cm xcaye je dah masuk prima
hohoho
tampar2 pipi jap
tapi hepy dahhh tme tu, egt memang ilang dahh bosan
tapi sampai part dorang nak siasat pasal Kak Limah tu,
dah ilang siaran tu terussssssssss
dorang ganti ngan cite indon pulak
hampessssssssssssss
baru nak layan "cecite2" tu
hahahaha
cam haram jeeee
bosan balik

dekat 3 jam dah bontot aku terlepek kat atas kerusi tu
haishhhhhhhhhhh penyet laa die nanti
sian die tawwwwww ~~
dah kul 6
aku nampak 2 lembaga ni
cam aku kenal
siyes!!!
memula, leh aku ngat dorang ni pekerja mydin
hahahahaha
gile laa kejam aku
pastu, dah makin dekat dah makhluk2 tu datang dekat aku
aku pon terpikir mcm, "ehh apehal niii"
rupenye,
pikah n mira :)
hahahahahahaahahahahahahahahahahhaahahhahahaa
nasib baik korang datangggggggg!!!
pls2 slamatkan aku dari dunia ini
hahaha
oke2
amek cheah
semayang2
balik umah
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww~
jmpa2 itam
rindu beliauuu
pastu terus on lappy
menaip blog ini
muhuhuhuhu
siappp
tido!!
zzzzzzzzzzzzz ~
ohh yeah
lupe nak ckp:
THIS IS MY FIRST SATURDAY MORNING IN MY RENTAL HOUSE
whoaaaaaaaaaa
home sweet home baby :))
*thank god i forgotten my deodorant n bedak*

No comments:

Post a Comment