Wednesday, February 2, 2011

ape la ngan aku ni

aku bosan.
tu major reason kenape aku dah start nak mengarut ni
skali aku mengarut ni
habis laaa
hahaha
banyak gak hot issue aku dengar, rasa n alami since balik perak ni
hohoho
1st thing, pasal LI tu
relieve gile!
aku da post da pasal tu semalam
lagi2,
aku happy tgk family aku happy mcm ni
atok pon, sket2 melantak je koje
kalo x tiap kali aku melawat beliau tu, makan mcm model je
kurang sgtttttttttttttttttttt
as for mama n opah Bee, aku senyum jer tgk derang
dorang mane gadoh pon, indeed
cuma bila mama start sakit,
and atok dah suruh dia stay umah die
aku tgk dorang ni makin rancak berborak manjang
hehe tu laa dia bila org tua berborak kan~
lagi 1, ade pulak kucen2 kat umah ni
haaiiihhh aku pikir, idop aku ni asik dikelilingi kucen je
lagi2 muke binatang 4 kaki yg comel tu
hahahahaha

semalam, aku telah menqada balik tido2 aku yg dah tergendala sejak awal sem ritu
skali aku letak kepala atas bantal, habeh laaa
19 jam non stop action!
well done~
terbaikk
tido paling lame aku dapat
heaven gile !! mimpi pon cm real je
heeeeeeeeee
tapikan, siyes aku dah biol doe sejak akhir2 ni
antara simptom2 kebiolan aku ni termasuklah:
  1. cepat lupe
  2. sengih sorang2
  3. kurang makan
  4. banyak termenung
  5. makin kuat berangan
  6. jalan dah xbape betol
hoho so far so good mcm tu laa aku skang ni.
haihh bahaye gak jd aku ni
point 1st tu, aku rase tu yg paling bahaye kot
sebab penah 1 day, aku bayar rm50 kat 7e and supposenye aku amek balik balance rm40
tapi pas baya, aku terus blahhhhhhhh
pastu tibe2 aku dgr akak tu panggel aku ckp aku lupe amek balance
lagi satu, penah gak skali aku otw nak masuk blik air utk amek barang
barang ape aku dah lupe
dah masuk2 situ, aku leh lupe jap ape aku nak amek nii
pastu aku pon kua balik
pas kua baru aku tringat balik pe tujuan asal aku ke sane
haishhhhhhhhh
mantal2

2nd point, aku akui r
ade relation ngan point 4 n 5
sebelum ni aku memang seorang yg suke berangan
sambil2 berangan tu, aku teringat balik peristiwa2 klaka yg penah belaku tu
so bila aku flashback, aku sure gelak2 cm hantu
hahahahaha
3rd point plak,
ada kene mengene ngan kes di mana aku terpakse membuang 3 kilo dlm mase 3 hari
hohoho~
serious shit!
pas turun berat tu, mesti laa aku syg berat baru aku ni kan~
hahahaha
so skang ni, org offe makanan banyak2 kat aku pon,
sorry der i cannot eat all~
bukan jage badan pon, tp siyes selera aku dah x open mcm dulu dah.
hahahaha
alhamdulillah~
terjage sket pemakanan aku ni.
:))
point last tu, agaknye sebab banyak sgt aktiviti mengengkang r kot
oopssss!!!
hahaha
biasse laa budak2 tkndo stretching
mesti lebihkan kat bahagian kaki
hohoho
mak aku ckp, mase kecik2 kaki aku ni senget bile berjalan
pastu, die bleh plak kan ckp
xsangke kecik2 kaki ko bengkok gtu, besa2 dah masuk taekwondo
lawak!!~
muhuhuhu
progress utk membukak nota2 kat ulearning tu
ape cer ntah~
aku dengar ade test pas cuti ni
haihhh
mcm mane laa nak jadi budak dekan kalo pangai x ubah2 ni

2 comments: