Thursday, January 20, 2011

wishlist wishlist wishlist

huaaaa
bagun2 pagi dah ade wishlist ek??
huhuhu
siyes laaa
aku memang xde mase nak kuar jalan2, nak tido pon kena curi mase tau x.
dlm pale hotak aku skang ni, aku rase cm nak jejalan habeskan duit.
hahahahaha
gile !!!!!!!
siyes, sebab dari awal2 bukak sem sampai skang, aku mase shoping gile babi lagi.
benda baru aku beli tu je la, tshirt kat alamanda tu.
huhu
bosan !!!
dalam kepale hotak aku ni, dah ade mcm2 dah benda nak beli.
antaranya:
  1. baju kurung cotton selai(dari time final ritu lg aku dah ngidam)
  2. kemeje theory yg buy 1 free 1 tu(xtau ade promotion tu lg ke x)
  3. tudung cotton(stat laa menyimpan tudung)
  4. selipar sepasang(selipa crocs pirate aku rm30 dah pakai dekat 1taun, boring)
  5. perfume bodyshop yg name die morocco pebende ntah(tunggu less kalo ade)
  6. tshirt padini yg ada gambar cm conteng2 atas line dalam buku skolah tu(punye cari tp xjumpe2)
  7. beli laa ape2 kat jj, nak point letak lam membe card. muhuhuhu
  8. sport bra at least selai, mcm best je pakai pakaian dalam atlet ni. :p
  9. kasut bertutup(pape jenama), nak buat masuk lab)
  10. makanan berupa jajan, siyes dah lame xmakan jajan.
  11. jeans kaler putih, mane nak cari ekkkkk??
  12. jam tangan yg elegan sket, aku dah bosan pakai jam tangan vincci rm30 aku beli time sem 3 dulu.
know what?
all this while, aku sllu je dpt msg dari padini holdings and jcard membership bendahalah tu, ckp date sekian2 ada sale.
puuuu time2 tu laa semua bende dah sparing dlm pale hotak aku kan, sume cm dah overlap gitu.
tapi xdapat nak g beli :(
sedey r wehhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment