Sunday, January 23, 2011

focusing point, weighing in, sport sport sport

huhuhu
ape ek aku tgh pikir skang ni
aku kena turun 2 kilo lagi.
ok laa semalam berat aku 61.0 kg,..after slow jog sket2 mau turun gak r berat aku
skang ni, 60.6 kg. hahahaha
tapi sebab malam semalam sir bagi day off, nak suruh kitorang rehat r kononnye kan
sume perabih minyak g pantai puteri
hamek kaooooooo ~~~
tapi, menu aku ni memang menu org diet r
bihon sup xnak minyak ye dikk
skali die bagi yg penoh ngan sayur punye
hamek kaooooooooooooo ~~~
hahahaha
tapi memang puas ati gile, walopun tersemat gak r perasaan menyesal sebab makan semangkuk kan
tapi nak wat gane, kalo aku xmakan aku xde energy r.
dah r aku ade tekanan darah rendah.
muhuhuhu
secara sincerenye, aku memang ade gangguan emosi r 2 hari semalam.
tapi, hari ni dah ok sket.
thanks kepada team yg caring sgt2 ngan aku, and sir yg dah suntik semangat n cadangkan makanan2 yg sesuai utk aku
time tu, aku siyes serabut r
aku pikirkan banyak r,
antaranya tension bila xde banyak masa nak spend time ngan diri aku, nak buat tutor(tau2 je dah bincang, padahal aku xbuat2 lagi), pikir pasal keta lagi(ye laa ape kate family aku kan bile bukak topik pasal keta ni kompom2 aku kena kutuk kaw2 punyer)
teruk gak r bagi aku, siap lupe amek balance 40hengget time beli kopi tongkat ali kat 7e(hohoh)
hahahaa nasib baik adik tu jujur..kalo x memang duit tu dah masuk poket die
memang tension laaa..sampai aku terpakse lari jap nyorok dlm bilik air gym sir tu sebab aku memang aku dah hilang fokusing mase tu.kalo aku teruskan training kompom flet kot
tapi tu laa, setelah dibrainwash ngan sir, aku dah ok sket
huhuhuhu
minggu ni punye training, aku pasan sir dah banyak ringankan sket
maybe sebab nak bg kitorang yg kena play nanti rest kot,
kalo push sgt takot ade yg injured pulak, kan susah.
huhuhuhu

bila aku pikir2kan balik pasal sume yg jadi kat aku ni,
buat aku pikir, yg sume benda terjadi atas sebab2 musababnye.
Tuhan dah decide yg terbaik utk kita,
and, mungkin gak Dia nak matangkan kita,
and, mngkin jugak, Dia sayangkan kita, Dia nak bg peluang aku idop lama lagi.
hahaha
sebab, jumaat ritu aku g naza centre, aku tgk laa dokumen2 die plus total kerosakan tu.
pehhhhhhhhhh x mcm nak putus urat jantung aku plak kan tgk time tu.
kat borang tu tulis, total kerosakan rm17k..sebab gear box paling teruk efek pas bumper, bekas minyak boco n etc.
belum habis disitu, akak tu ckp kalo nak claim insurans pon, insurans leh cover 10k je.
abeh mano den nak cekau lg 7k oooo ~
sabar je r kan ??
time tu, aku rase mcm nak tunding2 kepale sendiri pasal rosakkan keta tu.
tapi, bile pikir2 balik, elok pon kalo insurans tu bg pampasan balik
sebab keta tu memang dah mental pon. hahahaha
mak aku pon ckp benda yg sama. die nak let go keta tu.
tapi, efek kat aku r.
aku tau sgt2. kompom2 geng2 mulut laser tu akan ckp benda2 xbest pasal aku
and pertikaikan aku bile bab2 bawak keta ni.
huhuhu.
what the heck. dorang bukan tau cite pon. tau nak kutok je. cm cibai.
huuhu.
diam2 xnak ckp banyak2.
zzzzzzzzzzzzzzzzzz ~
tapi, memang r, benda tu banyak buat lari focus aku.
wawawawawa
jahhat jahhat jahhat !!!!

rabu nanti dah kena gerak g uia
puuuuuuu mcm kejap gile kan mase berlalu
pejam celik senyum kenyit2 dah abeh 3 minggu
tau2 je dah ujung bulan.
huhuhu.
dengar perkataan hujung bulan tu cm lame je lagi kan?
tapi, cm xsangke pon ade kan sir letak kepercayaan kat aku utk participate utk masum siri pertama ni.
huhuh
anyway
i'll try my best sir !~!! :)


No comments:

Post a Comment