Tuesday, January 25, 2011

masum, idung tersumbat dah 3 kilo

fu fu fu
cepatnye mase berlalu
ritu rase cm cuak gile pikir minggu depan nak game
skang ni, lagi laa cuak sebab
ESOK DAH START EVENT!!
ok2..event mcm mane ek,
mula2 gerak g uia dari kompleks sukan utem dlm kul 6 gitu,
sampai2 sana, of course weigh in dulu.
and, ape yg aku tau, dijangke game akan terus start.
huhuhu
masak r sape yg kategori ringan2 ni.
aku feather, tgh2 sket
leh sumbat sneackers sambil2 tunggu turn
muhuhuhu

ok
aku nak cerita sket pasal kejayaan aku
turun gak 3 kilo babe !!
hahaha
from the day aku tahu yg aku kena main feather, memang aku turunkan berat gile2 r.
mkin nak dekat game, makin galak laa aku turun berat ni.
dari 61.0---->59.3 kg. =))
congrats laa meen !!
hohoho
aku kena sabar r sket sampai esok weigh in
pas timbang aku dah bleh makan seperti org normal balik.
kalo dak2 ni nak ajak g kfc pastu terus msuk mcd pon aku rela ~
biar aku jd yg paling berat dlm feather
ape ntah dak2 ni ckp, kaki aku ni mcm kayu balak.
biar feather2 lain senak sket.
hahahhaha!
ada yg tanye, mcm mane aku leh jd kurus woman ni ??
hoho.
ok adik2. meh sini saya ajar diet yg sihat.
xyah r starving..tu membunuh diri namanya.
kalo nak starve pon, baik puase je.
kalo tekad tol2 nak kurus, or mcm aku buat ni, turun berat dlm mase yg singkat,
aku amek kurma 2 bijik n segelas susu buat berbuka. sunnah nabi babe.
malam sket kalo lapa tu, amek laa buah2an yg ada serat, contohnye apple ke, pisang ke, papaya ke..
plus, buat sket slow jog petang2,
slow one, tapi make sure lama.
insyaallah, berat anda akan turun. =))

huhu.
skang ni dah demam plak.
ye la, sir pon dah pesan siap2 kan, cuaca akan panas skang ni
so sila jaga kesihatan.
tapi, aku puase r kan, so memang xminum r air bile panas ni.
bile panas2 terus masuk fac yg sejuk nak mampus tu, tu laa jadi kejutan budaye segala reseptor2 bawah kulit aku ni.
xpasal2 demam !! haishh !!
xbest2 idung tersumbat ni.
susah nak bernafas dengan selesa.
time kelas td pon, haru gak kelas tu ngan bunyi aku sedut2 hingus ni.
huaaaaaaaaaa...busukkkkkkkkk !!
xsukenyer !!!
xmemasal jer kan.
lagipon, maybe gak sebab aku xcukup tido.
ye laa, smlm balik pon kul bape ntah,
on9 on9, pastu bukak emt
heheh
rajinnye =))
kalo bukan sebab ade kuiz tadi xde maknenye aku nak stady.
thanks gak r kat mr ho, bagi jawapan tuto.
cepat sket aku stady.
tu pon tido kul 6 pagi r gak.
nasib baik gak xde klas pagi. ade r mase aku nak recover tenaga aku.
hohoho

esok nak puase ke x ek??
puase je r. haha. kalo laa rajin.
baju pon ade yg xperah lagi. haishhhhhhhhh mcm mane nak pack besok nehhhh
dobok dah itam2, kene laa sental sket
tapi saya dah xlarat ~
hadoiiiiiiiiiiiii
meen kuat!!!

hahahaha
away for 5 days(start besok)~
wish me luck !!! =))

No comments:

Post a Comment