Monday, January 31, 2011

Hitam dan aku

aku xtau pe nak tulih sebenarnye ni
jap2 duduk relax cari topik sambil makan jajan
hehehe
aku dah lame gile xmakan jajan
since, start hari aku kena training awal2 bulan tu
sampai skang
baru aku start spend duit kat jajan
kalo dulu
duit aku just stand by buat beli makanan berat plus berkhasiat jer
eceh
konon atlit laa kan

hahhh
aku nak borak pasal kucen aku ni
name die Hitam.
die xde r itam pon, actually
warne bulu die sgt unik
die bukan mcm, korang tgk kucen itam dlm drama Sabrina The Teenage Witch tu
bulu die seakan2 ada warna burgendy gitu
(xtau cemane eja betoi ke x ke)
warne bulu die itam, tapi ade perang2 purple sket
unik kan??
warne natural tuuu.
kenape ek aku tibe2 ckp pasal itam ni
aku syg itam ni
sebab..
perangai die banyak same mcm aku.
ade membe aku tegur itam ni pelik, sllu lepak sorang2, mcm xde geng.
mule2 aku xmek port pon psal pangai die ni.
tapi bile aku perati betoi2, aku rase agak pelik gak r.
sllunye kucen pompuan ni mesti cm gedik2, melayan kucen2 jantan lain yg renyah
tapi die ni x.
xmelayan langsung.
kerja die, sambut aku n mane2 housemate aku yg balik umah.
ape laa yg same pasal itam ni ngan aku
hahaha
aku rase pangai die yg xgedik n xmelayan tu kot.
hohoho
aku pon xde geng gak. aku suke duduk lepak sorang2.
eh eh, same laa kita Hitam.
hehe

sebenarnye, mula2 aku masuk umah ni pon aku xbela pape binatang pon.
Hitam ni ade kat umah ni since housemate aku yg baru move in bawak die.
asalnye, Hitam ni duduk kat umah lame housemate baru aku ni.
lorong TU bape ntah, xsure la plak aku.
tapi, pe yg housemate aku ni ckp, Hitam ni dri zaman sblum dorang masuk umah tu lg die memang dah duduk situ.
bile dak2 ni move in masuk umah aku, baru drang bawak.
yg bestnye, Hitam xlari balik pon umah lame tu.
die elok duduk sini mcm ni kediaman die yg paling selesa.
kalo kucen lain, kompom2 balik punye. tapi xtau r plak lain mentaliti si Hitam ni.
muhuhu
ape lagi ek aku nak borak pasal itam ni..
haa
mula2, 1st time aku tgk si Hitam ni, die takot gile tgk aku.
maybe sebab mase tu aku baru balik trening kot, maka muke aku memang comot mase tu.
tapi pagi besoknye, bile aku kua umah nak g kat keta, aku mesti akan dengar bunyi "meow" panggil2 aku, tapi aku tgk xde pulak pape makhluk kat situ.
rupenye die duduk bawah keta tu.
muahahaha.
balik umah pon same.
aku tgk xde pape makhluk bergerak, pas bukak pintu gril, toleh2 je tibe2 ade makhluk kat tepi kaki aku.
weeeeeeeeeee~
siang2 xpe kot, kalo malam?
bagi sape2 yg lemah semangat, mesti xtahan nye
nasib baik Htam comel
hehehehehe
so, aku dah biase r ngan situasi mcm ni.
ngan housemate lain aku pon same.

tapi kan, dlm banyak2 manusia kat umah ni, aku tgk Hitam rapat ngan aku, nad, iqa n kak ana.
xtau r karekter die yg memang jenis senang masuk ngan org ke ape ke.
tapi, beza gile r ngan pangai die mase mule2 nampak aku tu.
skang ni dah mcm belangkas.
pantang name die diseru, ade r tu.
hahahaha
skang ni die asik nak melendih2 kat aku je.
gedik la ko~
hohoho

nak cite ni
hari rabu tu, aku dah kena gerak g kl utk perlawanan masum kat uia
tapi malangnye, pada hari aku nak gerak tu, aku xsempat nak bg flying kiss goodbye kat die
jumpe pon x
maka selama 5 hari tu gak r aku xhabeh2 bukak gamba Hitam yg ade dlm hp aku tu.
semalam(ahad), aku sampai2 umah aku panggel Hitam dulu.
padahal, beg x angkat lagi ni.
heheh
aku cm nampak lembaga gelap kat depan pintu umah jiran aku ni.
lembaga tu mcm basah2,
tu ler Hitam.
sian aku tgk beliau.
beliau tu plak nampak2 je aku, terus berlari ke arah aku
eceh dramatik lak bunyinye~
dah r basah, bising plak tu.
kompem lapar kan. sebab time aku balik tu, umah tu tgh kosong.
dak2 lain dah balik r tu.
so, pe lagi, mang malam tu jd sesi pelepas rindu r kat die.
itam ni mcm nak borak2 ngan aku, aku ni plak jenis layan je borak ngan sape2
ngan kucen pon jadi~
tapi malangnye, die cume mampu kua bunyi "meow" die tu je r
maka, aku pn xpaham ape yg die cube sampaikan.
hohoho
elok gak mcm tu
kang kalo aku pon paham ape yg die cube ckp, abeh pecah sume rahsie jiran2 aku die bgtau
kot2 ade skendel ke, paip bocor tang mane2 ke, ade sape2 yg jenis serabai ke,
hahahahaha~
tapi kan, malam semalam tu, die ni semacam je
asik nak rapat ngan aku je.
heleh aku tau r ko nak balas dendam rindu ko kat aku kan,
xpon mesti ko marah aku main2 tinggal ko lelame mcm ni
lagipon aku memang nak tido bawah pon, leh layan si gelap ni
sian beliau xde geng, aku je kene jd geng die.
time aku nak tido tu, eh eh elok je die naik atas aku n letak kepale die atas lengan aku ni
hamboi2 mentang laa lengan aku ni cm bantal kan
hahahaha
cm comel la plak
so aku pon tido bersame Hitam
bangun3 pon tgk Hitam ade lg ngan aku, elok die duduk dlm umah xkuar2
pastu, memekak je
nak makan ler tu
hahaha, makan nak on time pulak tu.
aku sndri pon makan xtetap.
hahahaha
layankan je r si gelap ni.
tapi
best sgt2 sejak si gelap ni masuk umah aku
rase, idop aku mcm bertambah ceria n lebih terisi
kalo x sebelum ni, mane penah aku lepak bawah lebih 15minit kat bawah ni sebelum naik bilik n on laptop.
skang ni, mau sejam pas aku bukak gril n masuk umah, baru naik atas sebab melayan binatang ni.
tu pon xterus bukak laptop dah.
hahahaha
anda betul2 telah menormalkan kehidupan aku Hitam
thanks banyak2 ler.:)
syg ko lebeh!!

No comments:

Post a Comment