Tuesday, February 1, 2011

internship saya

aku dah sampai umah!
hepinyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ~
mama dah makin sihat, walopun xsepenuhnye
huhuhu
ade banyak lg bende aku nak kene settlekn sebenarnye
blom habis lg masalah abg naza ni
studies pulak banyak gak tergendala
internship aku lagi
ape cer ??
xdapat pape offer pon lagi.:(
sedihnyeeee
membe2 aku sume dah keco dh dpt company2 tu ni, department itu, ini
aku ade dah antar first2 kat TM perak
and beberapa company lain skali
tu pon xdapat pape feedback pon lg.
next, aku ada post kat beberapa company lain lagi
and semua masih xde feedback jugak.
haihh ape nak jadi ngan aku nehh?
siyes, aku memang xde mase langsung nak pikir pasal ni
aku bz sgt2, siyes.
tu laa, aku dah susah ati dah skang ni.
wuaaaa
skali xdapat offer langsung kan
hahaha
ape laa aku nak buat cuti 3bulan nanti

so far yg aku dah apply, kat area perak, penang, melaka laa paling utama.
aku letakkan 1st priority kat tempat2 yg dah confirm2 dekat ngan tempat utk aku stay.
mcm, perak(teluk intan) ada umah aku, makan n bill confirm free kua duit kat sewa umah melaka je.
kalo melak plak, leh jer stay umah sewa ngan Hitam.
ada gak apply kat n.9..tu pon kak lin tolong pakai kabel
aku aim TM ni sebab aku nakkan experience die
sebab aku kan dlm bidangg telecommunication.
elaun plak aku jadikan 2nd priority, tu laa aku xkesah kalo nak diletakkan kat mane2 company pon
lantak ade elaun ke, xde elaun ke
sebab aku pon dah plan dah perbelanjaan n savings aku utk sepanjang internship aku 3bulan nanti.
heheh
tere pulak aku bab2 saving duit ni.
huhuhu
nampak gaye mcm kena pakai kabel besar dari TM kuching laa suruh tolong ushakan application aku kat melaka n perak ni.
waaaaaaaaaaaa uncle mie tolong saya!!
company lain aku de apply, aku pon dah x hengat actually
banyak gak aku main hantar, belum lg yg aku bagi beberape copy resume, reply form n intro form kat membe2 aku suruh hantarkan by hand kat company2 gile ni
huhuhu
kalo xdapat gak ni, xtahu laa mane lg saye nak mintak tolong.
last2 LI kat kuching je r aku gamaknye.
wuhuhuhuhu
:(

2 comments:

  1. mean. try call lah untuk dapat feedback.

    ReplyDelete
  2. insyaallah dapat nurul..i dah try call
    btw congrats for u!!
    grand kot u punya department..jeles..hehehehehe

    ReplyDelete