Tuesday, December 14, 2010

what's on my mind??

nothing
except
mcm mane nak turun berat.
hahaha
cibai betol.
naik2 penimbang pon kua nombor tu jugakkk.
penat2 aku lari2 hulu hilir stgh jam.
hahahhaa.
gile babi betol.
*mule dahh mood nak mencarut ni*
sebab, aku memang tgh panas ni.
panas hati.
sebab, duduk dlm cc yg penoh ngan adik2 kicik sebut2 perkataan best2.
sampai naik pekak r telinge aku.
hengat bagussss sgt ke dik oi?? ngat dah matang sgt ke nak mencibai2 kiwak2 sane sini ni ??
hey, g mampos laaa lagi baik !!
xyah lahir pon xpe !! buat sakit telinga aku jer.
nah, hambik kau, kimakk tol.
hishh, apsal laa xnak mampus dari kecik kan??
huhu, marah nau aku.
haha. okay2.
aku busan ni.
busan sebab xbuat hape2 since balik kg ni.
hahaha.
dah r tgh kopak.
xpe laa, kurang laa kebarangkalian ntok kuar duet kan.
hahaha. aku kan boros!!!
dah r xmatang, xleh pikir sendiri pulak tu. ade hati nak boros lebih2 !!
sebab jadi xmatang laa aku boring ni.
huhuhu.
apsal laa aku ni xmatang kan ???
pathetic tol bunyinye.

huhu.
love??
boleh belahhh !!!
haha.
seriously, xnak pikir langsung !!
sebab, i'm happy being single.
walaopun sunyi laa jugak, tapi best sebab xyah jage hati org dah,
xde sape2 nak kaco mood aku tgh melantak,
xde sape2 boleh kaco aku tido..
the best past, xde sape2 berhak ntok jeles and ambik tau ngan sape aku berkawan !!!!hahahahhahaa best3 sgt best !!!! =))

mengade2 kan.
hahaha.
so what ?? budak2 xmatang memang mengade2 okayy ???
bye.

No comments:

Post a Comment