Wednesday, December 15, 2010

wednesday morning ;)


happy ;))
get to spend some time alone
bukan sebab xsuka dihurung org, i'm not a person yg like to stick with other people ALL THE TIME
sometimes, i just need some space to be with myself jugak kan. ;))
haaa, so, that's it. lega rasenye. haha
ohh,
last night,
i dreamt something scary. takottt !!!
agaknya sebab tido kat bilik yg banyak dolls tu kot. hahaha ;p
dlm mimpi aku semalam tu, aku berada di sebuah kilang. konon2 laa aku LI kat situ kot.
and then, there's 2 guys yg muke selenga, asik pandang2 aku pastu mulut muncung2 ckp2 pasal aku.
and, kebetulan aku tgh pegang getah paip tu*hapekebende ntah aku buat ngan getah paip tuhh!!!*
and then, tibe2 getah paip yg aku pegang tu keluar air !!
haha, of course laa ade tukang memulas kepala paip di situ kan ?? hahaha..aku tahuu. mamat2 selenge tu yg punye kerja.
and then, aku pasan r mamat2 terbabit tu mcm folo je mane2 aku pergi kan.
*dalam mimpi tu aku pakai skirt. gelak3 !!!!*
lepas tu kan, aku lari laju2 kat mamat2 tersebut, lalu aku tomoi muke demer sekor2 mcm aksi lam cite ong bak tu kan. hahahaha.
pstu, aku pon lari r sebab dorang da start kejar aku.
pastu, aku pon lari and naik bus yg ade.
heh.
ekot pulak mamat2 tu kat blakang aku !!!
memang celake punye manusie !! agak2 r kan kalo nak stalk tu !!!
pastu aku drop by kat 1 kawasan lain sebab xnak stalker2 tu tau umah aku kat mane
pastu, mate aku pon tercelik.
hahahaha
bodoh punye mimpi.
ape jadah ntah LI kat kilang sambil pegang getah paip, pastu pakai skirt and tomoi org. siap leh lari sepantas kilat lagik.
kesimpulannye, mimpi tu memang xlogik.
bodoh.*lagi sekali*
hahahahahhahaa.

ohhkayy, skang aku ada kat mcd, guess what ape yg aku order??
and, aku terlupe lak aku sedang on diet ni !!
kah3!!! cibai betoi !! habeh laa nombor kat penimbang tu naik balik !!!
hahaha. and so hari ni kene joging 1jam pulak ye ;))
tapi anyway, aku sgt happy spend time alone kat mcd yg xde org di pagi hari ni.
;))


No comments:

Post a Comment